Event: Entourage Clubnights 2010

De humoristische tv-zender Comedy Central organiseert sinds 2008 jaarlijks de Entourage Clubnights. De eerste editie vond plaats in de exclusieve club Jimmy Woo in Amsterdam, ditmaal reizen we af naar Strand Zuid voor deze party. Terwijl ik en Smeej in de richting van het feest lopen, kunnen we de richting bepalen aan de hand van de beats die we van veraf kunnen horen.

Dit feest heeft zijn naam te danken aan de serie Entourage, uitgezonden op Comedy Central. De serie gaat over het luxe leven van een bekende acteur, gespeeld door Adrien Grenier, in Hollywood samen met zijn vrienden, die voornamelijk meeliften op zijn succes. Daarom was bij de eerste editie hoofdrolspeler Adrien Grenier op het feest aanwezig. Dit jaar geen acteurs uit de serie, maar wel een hoop BN-ers. Zo kwam bijvoorbeeld DJ Erick E zijn muzikale kunsten vertonen, maar ook tv-presentator Valerio liet zijn gezicht zien.

Bij binnenkomst treffen we een zomers aangekleed strandfeest aan dat is omringd door het toch wel depressieve gebouw de RAI. Het feest zelf is erg leuk aangekleed, compleet met loungebedden, strandballen en zelfs douches. Omdat het nog vrij vroeg is, zijn er weinig mensen op de dansvloer te bekennen. Maar later op de avond wordt het steeds voller.

Aangezien het weer die dag uitstekend was, waren een hoop bezoekers ook zomers gekleed. De strandbedden waren dan ook druk bezet. Zo nu en dan kwam er een boot langsvaren in het kleine meertje waaraan Strand Zuid ligt.

DJ`s Sheila en Claire Hill hebben aan het begin van de avond bezoekers vermaakt met hun platen. Sasha Visser nam vervolgens ook even plaats achter de draaitafels waarna Erick E de rest van de avond iedereen kwam vermaken. Dat was ook meteen het moment dat het druk werd op de dansvloer.