BNN verzwaart de ledenwerfacties

De publieke omroep BNN gaat haar acties om nieuwe leden te werven verzwaren. De omroep heeft 50.000 nieuwe leden nodig voor 1 januari 2004 om na 2005 te mogen blijven uitzenden. Daarvan zijn er inmiddels een kleine 15.000 binnen. Maar daarmee is de omroep niet tevreden. Vandaar dat er voor in oktober nieuwe acties in de planning staan.

Het beeld op televisie zal regelmatig op zwart gaan en radio-uitzendingen zullen onderbroken worden met ruis. Daarnaast zullen de bestaande spots worden vervangen door spotjes met Katja Schuurman, Bridget Maasland en Ruud de Wild. Ook verschijnt er op 7 oktober een speciale bijlage in de gratis krant Sp!ts. Deze zal 'Bad News Newspaper' gaan heten.

Opvallend is ook dat BNN via Sky Radio en Radio Veronica zal gaan adverteren. Zo ook op de zenders van SBS Broadcasting (Veronica, SBS6 en Net 5). Rond 20 oktober verschijnt er dan nog een speciale BNN single gezongen door Nederlandse artiesten.

Wil je overigens lid worden als je dat nog niet bent? Klik dan hier.