Tiger Woods PGA Tour 07

Genoeg geoefend? Bouw dan je carriëre op met de PGA Tour Mode waarin je met behulp van een kalender zelf kunt bepalen waaraan je meedoet. Op doordeweekse dagen kun je oefenen en als dat goed gaat wordt je automatisch uitgenodigd om in het weekend met een toernooi mee te doen.

Andere uitnodigingen bestaan uit het spelen van één van de twee minigames die speciaal voor deze PSP versie zijn gemaakt. In Putting Frenzy is het de bedoeling zoveel mogelijk balletjes in de hole te krijgen voordat de tijd op is. Bij het uitdagende Shooting Gallery sla je balletjes richting een scorebord om zoveel mogelijk punten te krijgen voordat ook hier de countdown afloopt. Elke toernooi heeft zijn eigen te behalen doelstellingen en worden moeilijker naarmate je verder komt. Gelukkig kun je ondertussen het prijzengeld gebruiken om je speler door middel van dure spullen en kleding te upgraden. De uitdaging is tijdens de FedEx Cup alle professionals te laten zien dat jij de beste bent.

Tijdens die toernooien zie je vanzelfsprekend ook de tegenstanders spelen en krijg je duidelijke scoreborden te zien. Heb je even geen zin meer in spelen dan kun je op elk moment het spel opslaan. Via Party Play kun je met maximaal drie anderen op dezelfde PSP achter elkaar gaan golfen en via WiFi AdHoc mode maak je contact met andere PSP\\\'ers met dezelfde game om zo tegen elkaar te kunnen gamen. Dit laatste is niet getest.

Door je te registeren op het EA netwerk kun je via WiFi op het internet tegen andere spelers een balletje slaan. Via het ESPN netwerk wordt je in de lobby op de hoogte gehouden van het laatste nieuws op golfgebied. Zoals gewoonlijk is het ESPN netwerk gratis te spelen als je wat reclame op je emailadres accepteert of door twee dollar te betalen met je creditcard. Je mag zelf kiezen of je meedoet in de rankings of niet en er zijn verschillende manieren van multiplay mogelijk. Eén van de leukste varianten is Bingo Bango Bongo waarin je zo snel mogelijk van slag naar putt naar hole moet. De winnaar mag een club uit de tas van de tegenstander vissen. Andere mogelijkheden van multiplay zijn het spelen van de minigames Putting Frenzy en Shooting Gallery.