Fahrenheit
De personages die het spel bevolken zijn allemaal met behulp van motion capture gemaakt en dit zorgt voor vloeiende, natuurlijke bewegingen. Speciale aandacht verdienen de gezichtsbewegingen in Fahrenheit. In tegenstelling tot andere games lijken de personages geen wassen gezicht te hebben maar hebben ze een verscheidenheid aan gezichtsuitdrukkingen die ze echt tot leven brengen!
<\/center>
De makers van Fahrenheit hebben duidelijk gekeken naar de serie 24 aangezien veelvuldig gebruik wordt gemaakt van de split-screen techniek waarbij het beeld in vakjes wordt verdeeld die elk een eigen scène laten zien. Dit zorgt bij scènes waarbij handelingen binnen een bepaalde tijd moeten worden uitgevoerd voor veel spanning. Om even terug te komen op mijn eerdere voorbeeld. Besluit de speler om eerst nog mogelijke bewijzen te verbergen dan wordt het beeld na een tijdje gesplitst. Terwijl de speler in een van de vakjes doorgaat met zijn handelingen is te zien hoe een andere bezoeker van het restaurant, een politieagent, opstaat en langzaam richting toiletten loopt.
Het enige minpunt ten aanzien van hetgeen op het scherm getoond wordt is het ontbreken van een widescreen-mode. Eigenlijk doodzonde bij zo\\\'n cineastisch spel.
Over het geluid kan ik kort zijn. De geluidseffecten, voor zover aanwezig, klinken realistisch. Speciale lof verdient de soundtrack. Deze bestaat uit een combinatie van sfeervolle instrumentale muziek en liedjes. Hierbij komen o.a. disco, motown en rock voorbij.
<\/center>