Tony Hawk's Underground 2 Remix (import)

Tony Hawk en Bam Margera zijn terug en ditmaal maken ze de PSP onveilig. Tony Hawk Underground 2 Remix is een port van de console-versie van Underground 2 en wederom staat de World Destruction Tour van Tony en Bam centraal. Als speler zal je in het intro filmpje weer ontvoerd worden en als je wakker wordt, heb je geen idee wat je te wachten staat. Je zit vastgebonden op een stoel samen met een paar andere lotgenoten en wanneer er iemand met een masker en een kettingzaag op de groep afkomt, breekt de chaos uit.

De man met de kettingzaag blijkt Bam Margera te zijn en de toon voor het spel is meteen gezet: humor en geweld. De humor is terug te vinden in de personages en de opdrachten die er af en toe gedaan moeten worden. Zo zal je in een level als opdracht met een brancard moeten rondcrossen of met een gemotoriseerde step je kunstjes moeten vertonen.

Dit alles klinkt je bekend in de oren als je Tony Hawk Underground 2 al hebt gespeeld en het grote verschil met deze port is dat developer Shaba het spel heeft uitgebreid met vier nieuwe levels. Dankzij deze vier extra levels is ook de volgorde van de levels veranderd in vergelijking met de console versie.

In het spel staat de Story Mode nog steeds centraal en deze modus leidt je door het spel heen. Bij de Story Mode strijden team Hawk en team Margera tegen elkaar en afhankelijk van waar je bent in het verhaal zal je bij één van deze twee teams horen. Dit wisselt dus automatisch en kun je geen invloed op uitoefenen. Door met andere characters te praten, die verspreid staan in het level, krijg je opdrachten en als je genoeg opdrachten hebt gedaan dan kan je naar het volgende level gaan. Deze opdrachten kunnen bestaan uit een bepaald aantal punten halen of op bepaalde plekken je grafitti-tag te zetten. Meestal valt een opdracht in de laatste categorie, wat goed past bij de World Destruction Tour.

De Classic Mode is de ouderwetse manier van spelen zoals in de eerste drie Tony Hawk games en hierin krijg je twee minuten de tijd om een topscore te halen, S-K-A-T-E-letters verzamelen, de geheime videoband vinden of een COMBO halen.