NFL Street 2

Aan de graphics mankeert niks in mijn ogen. Je moet geen game verwachten met hoogstaande graphics, maar alles wat er nodig is, is er gewoon. De vaak over-the-top tackles, catches en plays zien er zeer goed uit en zijn voor footballfanaten erg leuk om naar te kijken. De playermodellen hebben allen de stoere look die eigenlijk over het hele spel wordt uitgedragen. Als er gescoord wordt of een goede tackle wordt gemaakt komen ze dan ook frontaal in beeld en laten ze zien hoe stoer ze er wel niet uitzien.

Wat nou, zwaartekracht?<\/center>

Zoals we gewend zijn van EA is de soundtrack zeer zeker goed in orde. Bekende bands en rappers maken dan ook hun opwachting in NFL Street 2. Denk bijvoorbeeld aan namen als Nas, Drowning Pool, MOP, Sum 41 en natuurlijk Xzibit zelf. Wat ik ook erg waardeer aan het geluid is gewoon de agressieve beukgeluiden die je hoort als er iemand tegen de vlakte gaat of als er een touchdown gescoord wordt. Van die don\\\'t-take-no-bullshit-from-anyone-geluiden die het spel net even dat extra\\\'s geven.

De AI is zeker niet perfect. Dit kan soms best frustrerend zijn als je bijvoorbeeld een bal passt naar een medespeler die vervolgens doodleuk de andere kant uit blijft kijken. Of als de quarterback van de tegenstander klaar staat om te gooien en vervolgens loopt een mannetje van jou vrolijk weg in plaats van achter de QB aan te gaan en deze te sacken. Soms is het ook wel eens lachwekkend. Bijvoorbeeld als er een bal gepasst wordt en degene die \\\'m vangt besluit om, in plaats van door te sprinten naar de endzone, voor de grap even tegen de muur op te rennen. Wat ook wel vervelend kan zijn is als je te veel voorstaat (20 tegen 0 ofzo) de computer het dan opneemt voor de tegenstander. Het kan ook aan mij liggen, maar het is toch wel heel toevallig dat juist dan de tegenstanders ineens interceptions (pass van de tegenstander vangen) gaan maken of de bal afpakken. Verder zit het met de AI wel goed, want op enkele kleine datails na reageren je medespelers gewoon relatief gezien normaal.