Project Eternity zet nieuwe doelen neer

Obsidian heeft met hun Kickstarterproject, Project Eternity, meer dan twee miljoen dollar opgehaald. Ze hebben nu een nieuw doel online gezet om de 2.3 miljoen te halen. Dit nieuwe doel bevat nieuwe moeilijkheidsgraden en een nieuw ras om mee te spelen.

Als het openstaande doel gehaald wordt krijgt de game drie nieuwe moeilijkheidsgraden er bij:

  • Expert Mode: Alle hulp staat uit, gameplay-elementen gaan dieper en dingen zoals goudstukken zullen een gewicht meekrijgen waardoor je dus extra moet opletten wat je draagt. Deze mode is vergelijkbaar met de Hardcore-mode van Fallout: New Vegas.
  • Trial of Iron: De gamer krijgt één savegame, daar moet je alles mee doen. Ga je dood, dan wordt de savegame gewist.
  • Path of the Damned: Er wordt geen rekening gehouden met welke vijanden je tegenkomt op welk level. Dit houdt dat je dus sterkere vijanden kunt verwachten op elk moment van het spel. Dit is een spirituele opvolger van de Heart of Fury-mode uit Icewind Dale.

Naast de drie moeilijkheidsgraden komen er ook nieuwe rassen, de Godlike-rassen. In Dungeons & Dragons-termen zijn het de 'Planetouched'. Veel informatie is er nog niet maar dit komt in de loop van tijd naar voren.

Bekijk een filmpje waar alles in uitgelegd wordt op deze pagina.