Nieuws
NS presteert voldoende in eerste kwartaal

Afgelopen week is de kans dat je een vertraagde trein te pakken had zelfs extra klein geweest. Toen reed maar liefst 90,9 procent van de treinen op tijd, wat volgens de woordvoerder 'extreem hoog' is.
Zowel de NS als ProRail zijn de laatste tijd druk bezig met verbeteringen in de diverse processen die de treinen rijdend houden. Zo wordt er bijvoorbeeld beter en sneller onderhoud gepleegd aan het materieel, en wordt er goed geluisterd naar tips van het personeel.
PSN ID: Cheironnl
Wat ik alleen nooit snap is waarom ze uitgevallen treinen niet meetellen hierin. Dit zijn toch ook vertragingen van 30 minuten...en dan zijn de cijfers ineens een stuk lager...
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
foto
is dat niet het eerste wat je doet?
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
Viel me ook op... zodra een trein een grote vertraging heeft laten ze hem gewoon maar vervallen foto
NSE pleite
Minder fratsen, dat werkt...
maar zoals ik in mijn eerdere reactie zei, als ze uitgevallen treinen die wel in het spoorboekje staan ook meetellen komen ze volgens mij nog niet aan 70 %...
foto
Stelletje prutsers bij de NS. Dat wordt nooit wat.
In Japan heb ik hooguit 1x per maand vertraging omdat een of andere malloot voor de trein stapt. Maar verder rijdt hier tenminste alles op tijd.
Wel een beetje druk maar met elke 4 minuten een trein neem je makkelijk even de volgende trein.
Maarja, met al die vallende blaadjes kan je de NS natuurlijk niks verwijten. foto
Vaak zat word er niks omgeroepen dat de trein te laat is.
Eigenlijk best gek dat de NS 90% extreem hoog noemt. In deze moderne tijd moet je als NS zijnde toch streven naar 100% foto Dat mogen de reizigers toch wel verwachten.
[/quote]
Dat heet 'm.a.n.i.p.u.l.a.t.i.e'.
Zo verberg je als prutsbedrijf het feit dat je eigenlijk nog slechtere prestaties hebt. Maar de Staat als grootaandeelhouder intresseert de mening van de reizigers toch niks.
Ik reis een aantal keren per week met de trein op hetzelfde traject zo`n 150km en elke week is er wel weer wat... Van "Ja dames en heren, we staan even stil voor een rood sein" en "We kunnen het perron nog niet op want een spoor wordt nog bezet door een andere trein" tot "Helaas kunnen we maar op lage snelheid rijden vanwege een te lage spanning op de bovenleiding"... Flikker toch op met je NS! foto Het personeel is aardig en behulpzaam, etc. maar de organisatie/prestaties (en misschien doen ze wel heel goed hun best) vind ik slecht.
Oh ja, we kijken natuurlijk al weer uit naar de "verdiende" prijsverhogingen volgend jaar! Stelletjes schooiers!
.. juh en ik heb hierbij ook 't idee dat het gevolg van sneller onderhoud plegen is dat de treinen korter worden gemaakt en we op elkaar gepakt worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het gevoe heb dat de treinen meer op tijd rijden, nu rijdt ook ik elke dag doordeweeks met de trein en dan ook nog vaak meerdere reizen op een dag.
Heb nog altijd het idee dat de grootste klagers de 'toevals reizigers' zijn en niet de mensen die dagelijks met de trein reizen.
En ook frustrerend dat ze altijd in hun voordeel afronden. Is een trein 7 - 8 minuten te laat; is 't volgens de NS 5 minuten. is een trein 13 minuten te laat; 10 minuten, etc.
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
foto
B; maakt het iets uit of ze het halen? Vorige keer haalden ze het ook niet, maar TOCH, tegen alle afspraken in, gooiden ze de prijzen weer omhoog en kwamen ze er mee weg...
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
En scoor eens 90% in de spitstijden ...
Ten eerste: Je moet nooit vergeten dat het in de randstad altijd een stuk hoger ligt omdat daar ook de bevolkingsdichtheid het hoogst is en omdat daar veel meer treinen rijden. (Zelfde geldt natuurlijk voor de spits.)
Ten tweede: Het is onzin dat ze meer dan 10% naar beneden zouden vallen als ze de uitgevallen treinen mee zouden rekenen. Alsof er elke dag tientallen treinen niet rijden.
Ik vind het de laatste tijd erg goed gaan, heb steeds minder last van vertraging.
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
maar ff serieus: de ns en prorail houden dit geloof ik gezamelijk bij door middel van wat er bij de treindienstleiders op het plateau voorbij komt, middels computers. en ik denk niet dat die software gemanipuleerd is...
[ Bericht gewijzigd door MaTti3jJ op maandag 16 januari 2012 @ 21:07 ]
De NS kan er niks aan doen als iemand bedenkt: "wat is het een mooie dag laat ik vandaag eens voor de trein springen"
En dan gebeurd dat vaak bij Amersfoort, Utrecht en Amsterdam..
Hupsa alle treinen vertraging..
Door 1 ding..
Als het gaat sneeuwen en de NS blijft 120 rijden en we vliegen van de rails..
Ja dan had de trein wel wat later mogen komen zeker..
En als hij altijd zo'n vertraging heeft.. Wat volgens mij best mee valt..Want ik heb echt bijna nooit vertraging..
Neem lekker dde auto, fiets, bus, taxi...
Met je fiets heb je nooit vertraging, of het moet gaan sneeuwen (waar de NS ook last van heeft)...
En met die andere zoek je het maar uuit..
Er is vast wel een taxichauffeur die ff over de vluchtstrook rijd voor ietsje meer geld..
Succes met zeuren..
Ik geef een compliment aan de NS.. Ik vind dat het goed gaat!!! foto
wrom laten we rijkswaterstaat ook niet gewoon de reistijden berekenen over de nederlandsche wegen, en dat ook elk half uur controleren of de tijden worden gehaald, om tegen de maximumsnelheid te kunnen reizen zonder boetes te ontvangen!
wedden dat dat ook niet lukt in de spits, én dat de vertraging wel meer dan 3 minuten zal zijn... waarom accepteren we dat wel en van de NS niet. ook zij heeft dezelfde reistijden in de spits als erbuiten.
Het is kut als je te laat komt door de trein.. En dan zegt gelijk iedereen jaah die NS heeft altijd vertraging..
Ach misschien is het nu deze keer maar omdat jij een afspraak hebt, waar je te laat komt ben je boos..
Dan moet je maar voor iets zekerders kiezen..
Laten we het niet over de vliegtuigen hebben..
Daar spreek je over vertraging van uren.. Dan mag je zeiken fotofoto
Live like you'll die today...
JD
Al dat gezeik dat de NS nooit op tijd zou rijden.. mensen moeten gewoon wat te zeuren hebben.. met de auto ben je vaker te laat lijkt me.. maar nee dat is gewoon, dat hoort zo.. en als de NS dan een keer een paar minuutjes te laat is..
foto
ik moet elke schooldag 3 tot 4 keer overstappen, dus heen en terug 6 tot 8 keer.
(alphen a/d rijn/\ leiden/\ schiphol/\ duivendrecht/\ amstel(metro of trein)
in de afgelopen 2 weken 1 keer vertraging gehad. de trein had 5 min vertraging, maar dat heeft ie weer mooi ingehaald zodat ik mijn aansluiting wel had.
Ik denk dat steven naar ubenhaupt geen vertraging een leuk sprookje is, maar niet haalbaar. daar is ons sporenstelsel gewoon te druk voor. een klein incidentje en je hebt op veel plaatsen vertraging....
Misschien omdat er twee keer zoveel mensen in de trein willen als dat er zitplaatsen zijn en iedereen graag wil zitten?
De trein brengt je naar een stationnetje, maar wat er dan voor de rest met je gebeurt kan ze geen barst schelen.
[ Bericht gewijzigd door MaTti3jJ op maandag 16 januari 2012 @ 21:07 ]
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken