Ferrari lanceert kledinglijn: 200 euro voor een T-shirt, 3000 euro voor een jas
Tijdens een modeshow in Maranello, de thuisbasis van Ferrari, introduceerde het automerk onlangs zijn eerste kledingcollectie. Het is een opvallende stap in een nieuwe richting voor het Italiaanse merk. Meer hierover bij de Stentor.
De kledinglijn is bedoeld als een aanvulling voor wie al in een Ferrari rijdt en helemaal gekleed wil zijn in de stijl van zijn sportieve vierwieler. Of een goedkoper alternatief voor wie de 240.000 euro voor zo’n auto niet kan of wil betalen, maar toch een stukje van het merk in huis wil halen.
While most car brands don't typically branch into the fashion industry, Ferrari hopes to reach a bigger audience of customers, interested in both fashion and Ferrari. Ferrari partnered with Rocco Iannone, the former Designer for Georgio Armani and Creative Director of Pal Zileri pic.twitter.com/5uRyl6Jh9U
— FanVestor (@FVestor) June 17, 2021
On Sunday, Ferrari, a company best known for fast cars, entered the luxury-fashion arena. But what business does Ferrari have making clothes and fancy handbags, however prestigious its name? @cathyhoryn writes https://t.co/sKvweLVLEC
— The Cut (@TheCut) June 17, 2021