All You Need is Love blijft populair op kerstavond
Traditiegetrouw stemden op kerstavond miljoenen mensen af op de kerstspecial van All You Need is Love. Het programma trok dinsdag bijna 2,7 miljoen kijkers naar RTL 4, blijkt woensdag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. All You Need is Love is daarmee het best bekeken programma van kerstavond.
Het programma van Robert ten Brink werd ook de afgelopen jaren door ruim twee miljoen Nederlanders bekeken. Vorig jaar trok de kerstspecial van All You Need is Love 2,6 miljoen kijkers. In 2011 keken 2,1 miljoen Nederlanders, in 2010 2,8 miljoen, somt Mediacourant op.
Ook Goede Tijden, Slechte Tijden, dat voor All You Need is Love werd uitgezonden, werd goed bekeken. Voor de soap zaten ruim 1,5 miljoen Nederlanders voor de buis. GTST staat op de tweede plek van best bekeken programma's van dinsdagavond. Het achtuurjournaal maakt de top drie compleet met ruim 1,4 miljoen kijkers.
Andere kerstspecials scoorden ook aardig wat kijkers. Hoe Heurt het Eigenlijk met Kerst trok 923.000 kijkers, de uitzending van het Kerstfeest op de Dam werd door 888.000 Nederlanders bekeken. De ontknoping van Serious Request, dat dit jaar wederom een recordbedrag ophaalde, werd op Nederland 3 gevolgd door ruim een miljoen kijkers.