FC Den Bosch presenteert nieuwe hoofdsponsor
Megami B.V. is per direct de nieuwe hoofdsponsor van FC Den Bosch. Het bedrijf, dat een overeenkomst voor de duur van twee seizoenen heeft ondertekend, is in Nederland importeur van producten van Toshiba.
De Schijndelse onderneming, met haar hoofdkantoor in Den Bosch, maakt een sterke groei door en brengt kwalitatief hoogwaardige producten op de markt. Om deze groei verder te ondersteunen zal het logo van Toshiba Leading Innovation de komende twee seizoenen op de voorzijde van de wedstrijdshirts van het eerste elftal van FC Den Bosch prijken.
"Het motto van Megami is 'dromen komen uit als je wakker blijft'", aldus Dick Engels, één van de directeuren van de Brabantse onderneming. "Dat hebben we gedaan. Onze droom komt uit door het creëren van een sterke band met FC Den Bosch en de prachtige stad ’s-Hertogenbosch."
President-commissaris Leo Markensteyn spreekt van een bijzondere dag en een bijzonder moment: "In moeilijke tijden leer je je ware vrienden kennen. FC Den Bosch komt uit een diep dal en is bijzonder trots dat zij vandaag een wereldmerk als Toshiba op haar wedstrijdshirts mag presenteren. Megami staat in Japan voor 'herrijzenis' en omgekeerd betekent Imagem in het Latijn 'beeld'."
"Beide termen onderstrepen de bijzondere koppeling tussen Megami B.V. en FC Den Bosch. FC Den Bosch is na roerige tijden herrezen en stelt zichzelf als doel om op positieve wijze nadrukkelijk in beeld te komen, terwijl Megami B.V. beeld verkoopt door middel van LED televisies. FC Den Bosch presenteert hiermee opnieuw een fantastisch A-merk, tekenend voor de frisse doorstart die de club momenteel doormaakt."