Treinen gaan volgend jaar vaker rijden
Op het nachtnet tussen Rotterdam en Utrecht rijdt voortaan op donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht ieder uur een rechtstreekse nachttrein. Daarnaast wordt het nieuwe station Holendrecht in gebruik genomen. Die ligt tussen Amsterdam Bijlmer en Abcoude. En er komt weer een doorgaande Intercity tussen Zwolle-Arnhem-Nijmegen-'s-Hertogenbosch-Roosendaal en een doorgaande stoptrein Zutphen-Arnhem-Nijmegen.
In totaal zijn er volgend jaar 3,1 miljoen treinritten over het Nederlandse spoor. Zo'n 90 procent daarvan is reizigersvervoer, de rest zijn goederen.
ALTHANS zeggen ze.. ze zeggen ook dat elke trein op tijd komt
Dat dat vervoersmiddel anno 2008 nog steeds een bestaat is een prestatie op zich...
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
ik zat in emmen op school en dat is 45km van mijn huis hier doe ik 3 uur over met de bus dus gemiddeld 15km/h, op de fiets ga ik 20km/h, dus fieten is gewoon sneller...
btw. naar Amsterdam (175km) doe ik met de trein er even lang over, dus treinen rijden wel best vind ik
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Het is te gek voor woorden.
Als je om 23:00 uit Amsterdam vertrekt kom je gewoon niet meer in Zutphen.
Hetzelfde als je naar Arnhem gaat om te stappen, kun je de laatste trein pakken om 01:30.
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Hoop trouwens wel dat de huidige intercity's op het Arnhem-Roosendaal traject blijven rijden en ze niet overstappen naar dubbeldekkers. ICM is de enige treinsoort hier in Nederland die fatsoenlijk zit en je echt tot rust komt, mits het natuurlijk niet druk is.
De ICM en ICRM zitten in het beste
Ik ben er juist blij om, dat de stoptrein Apeldoorn-Almelo de hele dag word doorgetrokken naar Enschede en nu 4x in het uur gaat rijden
Goodreads
En de intercity Amsterdam / Schiphol - Enschede wordt straks ook doorgetrokken naar Leiden en Den haag CS. Maar dat kan nog even duren (Als de HSL rijdt)
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Ik blijf er toch bij dat de Buffel de fijnste stoptrein is, vooral door de ruime indeling. Ze worden jammer genoeg niet veel meer ingezet...
De Spurts van Arriva zijn helemaal rampzalig te noemen. Keiharde en krappe zittingen, geen tafeltje te bekennen, afvalbakken alleen centraal bij de deuren en de WC heb ik zo snel ook niet kunnen vinden. Moderne treinen noemen ze het, bah.
Blijkt wel weer dat je half niet weet hoeveel mensen er per dag wel niet met de trein reizen. Voor mij als iemand die vanwege een visuele handicap niet kan autorijden en met mij nog velen is de trein een ongelofelijk belangrijk vervoersmiddel, dus bedenkt alsjeblieft even wat je zegt alvorens zogenaamd populair te gaan lopen blaten
Ondanks het geblaat van veel mensen hier over vertragingen, etc... ik vind dat de NS het behoorlijk goed doet de laatste tijd!. Ik maak relatief weinig vertragingen meer mee (meeste trajecten: Almere-Amsterdam, Almere-Hilversum, Hilversum-Amersfoort en Amersfoort-Zwolle).
De meeste vertragingen die er nog optreden zijn te 'danken' aan vandalen, aanrijdingen of prorail-missers... OF extreem weer.
Geloof dat een huisgenoot nu drie ererondjes om het station loopt, die was elke dag 30min langer onderweg doordat de sneltrein niet meer verder ging tot Zwolle.
Nu maar hopen dat ze weer dubbeldekkers inzetten op het traject Zwolle-Roosendaal. Als je in Den Bosch instapt kom je in Oss 3km van het begin van het station aan
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken