weblog
Vrouwen achter het stuur
Ik moet eerlijk bekennen, de titel van deze blog is een gok. Nergens heb ik bewijs dat het zo is, alleen heb ik wel een sterk vermoeden....
Ik moet eerlijk bekennen, de titel van deze blog is een gok. Nergens heb ik bewijs dat het zo is, alleen heb ik wel een sterk vermoeden....
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
kan er naast zitten natuurlijk
Is inderdaad iets voor de verzekering,
Je hebt zo ook met GPS tracker zodat positie en snelheid van de auto ook worden geregisteerd.
Door de installatie van zo'n systeem kun je en fikse korting krijgen op je verzekering, omdat je meestal ook bewuster netjes gaat rijden (alles staat op cam). In dit geval ook, zonder de cam had de auto voor hem kunnen zeggen dat hij van achter geramd was. Maar de cam laat duidelijk zien dat hij niet goed in zijn spiegels heeft gekeken.
- Albert Einstein
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK
http://www.youtube.com/DerOllie
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK
Mensen die roepen wat nep en ze maakt geen geluid!. Denk je echt dat je nog relaxed in je auto zit na zoiets, ik zei ook even niets toen ik over de kop vloog.
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK
Lawmakers are considering controversial new legislation this week that would allow vehicles to be equipped with dashboard cameras to record the moments leading up to accidents
The proposed law, AB1942, would promote safer driving habits and reduce accidents by permitting video recorders to be installed on the windshield. :clapper:
The bill currently allows devices to record video, audio, how fast and which direction the vehicle is traveling, a history of where your car has been, steering and brake performance and seat belt usage.
The devices would record in a continuous loop and would only save information if there is unusual vehicle motion or a crash. They could also be capable of transmitting the information to a central control center the moment of the accident.
Proponents say there are enough safety measures to avoid an invasion of privacy, but others call the proposal a huge overreach of government power.
"Having devices like that, I think infringes on our privacy," said Patricia Lewis. "We have less of that as it is."
The American Civil Liberties Union said they are not opposed to the bill, but have a number of issues they would like to see addressed, including making sure the video monitor is the property of the car owner and ensuring the technology has an on-and-off switch.
http://www.disclose.tv/fo(...)-in-cars-t28948.html
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK
Hij vergeet totaal om in zijn eigen dode hoek te kijken, en ramt eigenlijk vrijwel meteen de auto links. Dit gebeurt allemaal in een fractie van een seconde, ben eigenlijk al verbaasd dat ze er nog relatief goed vanaf komen...
Sorry maar ik hoop dat jij nog geen rijbewijs hebt of nog geen rijervaring hebt en daardoor tot die conclusie komt.
Als je tijd hebt om te toeteren, heb je zeker tijd om te remmen.
Het is een hele simpele situatie. Als ik als 2e auto achter de vrachtwagen ga inhalen, terwijl er nog een auto tussen mij en die vrachtwagen in zit, ben ik er ALTIJD heeeeeel erg op beducht dat zo iemand wel eens zou kunnen gaan inhalen zonder te spiegelen.
In een ideale situatie had die camera-auto gewoon effe gewacht tot de 1e auto de vrachtwagen had ingehaald. Ok, schijnbaar had deze meneer haast of had de voorste auto al 3 kansen gehad om in te halen en heeft dat toen niet gedaan, zo ver ken ik de situatie niet.
Maar in deze situatie, waarbij je als 2e auto de vrachtwagen voorbij gaat, als je dan ZIET dat die 1e auto naar links komt, en je hebt nog tijd om te toeteren heb je ook tijd om te remmen. Ik vond het een slechte actie van beiden.
Effe disclaimer: die voorste auto is 100% fout laat daar geen discussie over zijn.
Maar je moet niet zeggen dat die achterste daar helemaal niks aan kon doen.
http://pokazywarka.pl/combo/
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
maloot
Maar wel vreemd: wel het reactievermogen om te toeteren maar niet zichtbaar afremmen.
OK... stel
Van 100 automobilisten maken 8 een filmpje
Van de 8 automobilisten die een filmpje maken krijgen er 2 een ongeluk dat dus gefilmd wordt.
1 filmpje wordt op internet gezet, ...want spectaculair oid...
Lijkt het dan "toevallig" dat alle mensen die filmpje maken een ongeluk hebben???
Tja... toeteren en daarbij hopen dat de anderen daardoor rechts blijft en je door kan inhalen... waarom zou dat niet kunnen.
Je zit lekker achter je computer rustig te analyseren wat iemand anders in een fractie wel of niet had moeten doen. Niet iedereen reageert hetzelfde.
De beste stuurlui zitten op Fok!
Van 100.000 automobilisten maken 800 een filmpje
Van de 800 automobilisten die een filmpje maken krijgen er 2 een ongeluk dat dus gefilmd wordt.
1 filmpje wordt op internet gezet, ...want spectaculair oid...
Lijkt het dan "toevallig" dat alle mensen die filmpje maken een ongeluk hebben???
- of hij had met voldoende snelheid in 1x moeten inhalen.
- of gas los laten op moment dat 1e auto van zijn lijn komt. Er waren 2 momenten waarop het had kunnen anticiperen om dit voorkomen.
(ervan uitgaande dat er achter hem niemand reed)
Hij zit veel te dicht op de vrachtwagen zodat hij geen zicht heeft op het tegemoetkomend verkeer als hij gaat inhalen daarnaast heeft ie al lang niet meer in z'n spiegel gekeken zodat ie ook niet weet dat er auto achter hem zat.
De tweede auto verwacht niet dat dat iemand zo dom is om op dat moment in te halen en toetert pas als het al onherroepelijk verkeerd is gegaan.
Als de 2e auto had getoeter voor het inhalen dan had de 1e misschien weer geweten dat ie niet alleen op de weg zat.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken