Dungeon Siege II
Misschien komt dit wel voort uit het feit dat je je vrienden snel kwijt kunt raken, door het gebrek aan aanwijzingen over hun locatie op je kaart. Daarnaast is het ook een beetje vervelend dat de snelste clicker de mooiste items krijgt en alleen het goud netjes gedeeld wordt. Laten we hopen dat dit met een paar patches een stuk beter wordt.
<\/center>
Graphics
Dungeon Siege 2 maakt gebruik van een aangepaste versie van de engine van het vorige deel. Dit houdt in dat je maar één laadtijd tegenkomt en de rest van het spel gewoon geladen wordt terwijl je speelt. Het grote nadeel van deze engine is dat hij nogal verouderd is en daardoor de graphics nogal gedateerd aanvoelen. De camera wil af en toe ook niet echt meewerken in kleine ruimtes, je krijgt simpelweg geen goed beeld van de slachting. Je team staat dan bijvoorbeeld net in een hoek en hoe je de camera ook draait je krijgt absoluut geen overzicht. Je teamleden houden zelf ook niet zo van hoekjes en muren. Een boogschutter schiet namelijk gerust in een muur, terwijl de vijand er toch echt achter staat. Slimme tovenaars vallen op dat moment ook snel door de mand als ze de muur verwarmen met hun vuurballen.
<\/center>
Geluid
Het geluid van Dungeon Siege is prima, de geluidseffecten passen goed en de muziek luistert lekker weg. De muziek is zo subtiel dat je hem vaak niet eens opmerkt, maar als je bewust gaat luisteren dan merk je dat het goed past. Het grootste deel van de ingesproken stemmen is ook goed gedaan, alleen zitten er een paar stemacteurs bij die de plank echt misslaan. Je kijkt dan echt even vreemd naar je scherm en je vraagt je af hoe dat kon gebeuren...