Snel meer informatie Elder Scrolls V en Silent Hill
[UPDATE] De scans van Game Informer met Skyrim screenshots zijn hier te vinden. Daarnaast gaat Silent Hill 8, 'Downpour' heten. Hierin verken je het zuidoostelijke deel van de stad.
Oorspronkelijk bericht
Een van de grootste releases van 2011 is natuurlijk The Elder Scrolls: V. Of is dat nu de nieuwe Silent Hill? Hoe dan ook, in de nieuwe Game Informer, een Amerikaans gamemagazine, staan van beide games nieuwe informatie met eventueel screenshots.
Er is geteased naar informatie over de nieuwe Silent Hill sequel, maar ook naar exclusieve informatie met betrekking tot The Elder Scrolls V: Skyrim. Op de cover staat een groot logo van de game en erachter een mysterieuze spijkerschrift-achtige code. Fans hebben de code al gekraakt:
Dragonborn Dragonborn
By his honor is sworn
To keep evil forever at bay
And the fiercest foes rout
When they hear triumph's shout
Dragonborn for hunger blessing we pray
And the scrolls have fortold
Of black wings in the cold
That when brothers wage war come unfurled
Alduin, bane of kings
Ancient shadow unbound
With a hunger to swallow the world
Wat dit moet betekenen weten wij zelf ook niet. Maar, aangezien wij net zo min van 'aankondigingen van aankondigingen' houden, hebben we nog een klein beetje informatie met betrekking tot de gameplay van Skyrim. Er is namelijk nogal wat vraag naar de zogenaamde 'level scaling'. Een systeem dat vooral in Oblivion werd bekritiseerd vanwege het feit dat vijanden met de speler 'meegroeien' in level. Volgens een Bethesda-dev op het forum, zal Skyrim qua level scaling meer lijken op Fallout 3 en niet Oblivion.
Of men refereert naar Fallout 3 of New Vegas is onbekend. Skyrim maakt gebruik van een nieuwe engine en komt in november uit.
De nieuwe Silent Hill gaat Silent Hill: Downpour heten trouwens en ook daarvan zijn scans te vinden.
----------------------------------------
Niet hele duidelijke scans, maar voor zover je er iets over kan zeggen ziet het er weer sfeervol uit
die gebruikte vergelijkbare levelscaling.. waarbij sommige gebieden gewoon wel al sterke tegenstanders hebben etc. Denk dat dit ook is wat mensen ip willen (over fall out's duidelijk minder klachten gehoord dan destijds bij Oblivion)
Nadeel is misschien dat je niet overal direct heen kunt, boeiend...
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Kan niet wachten op het nieuwe deel. Ik heb me vrienden uitgelachen die de release van cataclysm 's nachts hebben meegemaakt in Rotterdam. Maar ik heb zelf altijd eerlijk toegegeven dat als the nieuwe elder scrolls uitkomt, ik als eerste voor de deur lig om hem te kopen
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Dat er highres texturemods uit zijn gekomen heeft verder geen ene kut te maken met het wel of niet HD zijn.
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Complete mod van Oblivion met een hele eigen wereld en eigen verhaal wat verder niets met TES te maken heeft.
Ziet er puik uit
http://www.nehrim.de/indexEV.html
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Ik bedoel, het is niet alsof je op level 1 een demon of een beer aankon ofzo, daar moest je wel de goeie uitrusting, spells, wapens e.d. voor hebben.
Ik vond het iets 'realistischer', voor zover dat in een spel als dit kon.
Level scaling was er een beetje in F3, elk area had een bepaald level (ik zeg maar iets, Old Olney lvl 14 ofzo) en kon een beetje upscalen tot een max van een paar levels hoger (bijv Old Olney tot lvl 18). Hoger dan dat level zal het gebied niet worden. Maar, als je al eens in een gebied bent geweest, dan blijft dat gebied voor altijd gelocked op het level dat het was toen jij er voor het eerst in liep. vb, je loopt als lvl 1-2 naar Old Olney, dan is het daar lvl 14, en zal het nooit hoger worden.
Ik heb er geen problemen mee als ze dit systeem gebruiken. Ze zullen het vast ook wat tweaken en aanpassen.
Gewoon level scaling laten verdwijnen zoals het hoort. Het brengt spanning met zich mee dat als je een nieuwe tegenstander ziet er voorzichtig op af gaat. Eerst kijken of je hem kan hebben of moet rennen voor je leven. In Oblivion kon je gewoon op alles in rennen en hakken. Level scaling verziekt meer dan het toevoegt.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken