Holland Casino, sponsor van de eredivisie voetbal in Nederland, stopt per direct met het uitzenden van het tv-spotje waarin RKC-voetballer Rick Hoogendorp zijn voetbalshirt over zijn hoofd trekt (zie foto). Holland Casino doet dit, omdat de Nederlandse scheidsrechters dergelijke acties in het veld dit seizoen bestraffen met een gele kaart.
Direct nadat deze nieuwe regel bekend werd had Holland Casino al aangegeven met de commercial te willen stoppen, maar desondanks was de reclame het afgelopen weekeinde toch op tv te zien. Op korte termijn komt Holland Casino met twee nieuwe commercials. Daarin staan de clubs AZ en De Graafschap centraal. De oude commercials zijn overigens hier te bekijken.
Ik vond de reclames echt leuk! vooral die van J.P. De Jong foto
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ach ja de humor is meestal toch ver te zoeken in de HC-reclames. Behalve voor Bert Visscher fans dan.. die zullen er wel om kunnen lachen. foto
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef GenesiZ het volgende: Waarom mogen ze nou weer niet hun t-shirt over hun hoofd mogen doen. Is dat discriminatie oid :S
Ljikt me een beetj Bernie "Ik vind die X-Wings op de Tyrrell niet mooi dus dat is vanaf nu verboden" Ecclestone praktijken.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef GenesiZ het volgende: Waarom mogen ze nou weer niet hun t-shirt over hun hoofd mogen doen. Is dat discriminatie oid :S
Als niemand het mag kan het moeilijk discriminatie zijn. Kenmerk van discriminatie is toch wel dat je een bepaalde groep achterstelt.
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef GenesiZ het volgende: Waarom mogen ze nou weer niet hun t-shirt over hun hoofd mogen doen. Is dat discriminatie oid :S
Op het moment dat een speler in beeld komt die gescoord heeft, zijn dat de goede en heel waardevolle momenten voor een sponsor om dan dus ook in beeld te komen. Als een speler dan z'n shirt uitdoet of over z'n hoofd trekt, is de sponsor niet meer te zien.
Het is dus om commerciële redenen, maar ik vind het zelf wel terecht eigenlijk.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970) Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
Vond alleen de reclame leuk waar ze dat dansje moeten oefenen. Maar dat zal ook wel niet uitgezonden meer worden omdat Sibon niet meer bij Heerenveen voetbalt.
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:12 schreef gday het volgende:
[..]
Op het moment dat een speler in beeld komt die gescoord heeft, zijn dat de goede en heel waardevolle momenten voor een sponsor om dan dus ook in beeld te komen. Als een speler dan z'n shirt uitdoet of over z'n hoofd trekt, is de sponsor niet meer te zien.
Het is dus om commerciële redenen, maar ik vind het zelf wel terecht eigenlijk.
Wat is dan de achterliggende gedachte voor de FIFA?? Zij sponsoren de voetballers toch niet.... Hoeven ze deze regel toch niet in het leven te roepen.
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:33 schreef American_Nightmare het volgende: Ach ja de humor is meestal toch ver te zoeken in de HC-reclames. Behalve voor Bert Visscher fans dan.. die zullen er wel om kunnen lachen. foto
de meeste VOETBALfans vinden het geweldige reclames. Volgens mij ben jij dus degene zonder humor
in het ad staat trouwens dat de reclame over az gaat over wat tips bij de bouw van het nieuwe stadion en die van de graafschap gaan ze het superboeren idee uitdiepen met de boer van het kaarten foto
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
de meeste VOETBALfans vinden het geweldige reclames. Volgens mij ben jij dus degene zonder humor
in het ad staat trouwens dat de reclame over az gaat over wat tips bij de bouw van het nieuwe stadion en die van de graafschap gaan ze het superboeren idee uitdiepen met de boer van het kaarten foto
Spreek voor jezelf. foto De HC-reclames zich al sinds tijden door een beoogde humoristische inslag waarbij ze volkomen de plank mis slaan. MAW: Ze proberen grappig te zijn, maar het lijkt helemaal nergens op. En dat maakt ze IMO tot een van de meest irritante reclames.
Wel grappig: Cup a soup (nu even niet!), Amstel (o leuk dan ga ik mee!), Heineken (biertjah?), bijna alles van Centraal Beheer bijvoorbeeld.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Als ze de reclame er nu uit gehaald hadden omdat het onrealistisch is dat Hoogendorp veel scoort had ik het nog begrepen, maar deze regel is te ver doorgeslagen. Tackles op de enkels kosten in sommige gevallen een vermaning maar een ontbloot bovenlijf is natuurlijk slechter voor de gezondheid foto
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award PSV, de logische kampioen Proud To Be VBL User Hiphop Purist
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef JohnDDD het volgende: tis toch juist verboden em uit te trekken, ove rhet hoofd mag wel toch?
Die Hongaar van Roda kreeg er afgelopen vrijdag anders ook een gele kaart voor.
Ik vind die reclame met Hoogendorp niet zo grappig, die met JP de Jong echter wel :>. En de regel dat je je shirt niet uit mag doen, over je hoofd whatever vind ik kut.
Beetje matige reclame inderdaad, ik weet niet of ze ooit zijn uitgezonden, maar die spotjes met dat bluffen zijn wel geniaal, zo'n kerel is zo'n ragbak die wordt aangehouden omdat ie te langzaam gaat en dan droogjes beweerd dat ie 220 gaat 8)
Ik stel voor dat de KNVB een regel invoert waarbij de scorende partij drie maal tegelijkertijd 'hoera' roept, en vervolgens over gaat tot de orde van de dag, Tucht moet er zijn!
Laat de voetballers toch gewoon hun doelpunt vieren, het over de kop trekken van een shirt vind ik dus totaal niet tot spelbederf horen maar enfin dat is mijn mening. foto
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:13 schreef bplaats het volgende: Vond alleen de reclame leuk waar ze dat dansje moeten oefenen. Maar dat zal ook wel niet uitgezonden meer worden omdat Sibon niet meer bij Heerenveen voetbalt.
Ja, die was schitterend; vooral die kop van Sibon...geweldig foto
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. foto De HC-reclames zich al sinds tijden door een beoogde humoristische inslag waarbij ze volkomen de plank mis slaan. MAW: Ze proberen grappig te zijn, maar het lijkt helemaal nergens op. En dat maakt ze IMO tot een van de meest irritante reclames.
Wel grappig: Cup a soup (nu even niet!), Amstel (o leuk dan ga ik mee!), Heineken (biertjah?), bijna alles van Centraal Beheer bijvoorbeeld.
Spreek jij ook voor jezelf dan. Humor is subjectief en ik vond de meeste wel leuk.
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:41 schreef Mustafa1980 het volgende: laat je jezelf toch pijpen door een vrouwelijke toeschouwer als je gescoort hebt, maar dan gewoon met het shirt aan 8)
Zoals reeds gezegd; humor is subjectief. Voor MIJ is jouw humor behoorlijk triest foto
Reageer zelf
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt
kun je gratis een FOK!account aanmaken
kon me ook niet voorstellen dat Rickie d'r zelf blij mee was foto
foto
vooral die van J.P. De Jong foto
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Flauw reclame, die van de mediatraining is goed foto
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Het is dus om commerciële redenen, maar ik vind het zelf wel terecht eigenlijk.
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
vooral de ballen signeren, lekker droog foto
Het maakte het damesvoetbal een stuk aantrekkelijker! foto
in het ad staat trouwens dat de reclame over az gaat over wat tips bij de bouw van het nieuwe stadion en die van de graafschap gaan ze het superboeren idee uitdiepen met de boer van het kaarten foto
Wel grappig: Cup a soup (nu even niet!), Amstel (o leuk dan ga ik mee!), Heineken (biertjah?), bijna alles van Centraal Beheer bijvoorbeeld.
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
Ik vind die reclame met Hoogendorp niet zo grappig, die met JP de Jong echter wel :>. En de regel dat je je shirt niet uit mag doen, over je hoofd whatever vind ik kut.
foto
8)
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken