weblog
De illusie van keuze
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de
submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden?
Kom bloggen!
dit weet toch bijna iedereen wel?
Dit is precies wat mensen hier zeggen gewoon een kwestie van waar het geld uiteindelijk terecht komt. In de producten onderling, zelfs van 1 maatschappij, zit wel degelijk verschil en dus heb je wel degelijk keuze.
Dat van de media is een heel ander verhaal: alle kranten, tijdschriften en tv-zenders van een bepaalde eigenaar kunnen je een bepaald beeld van de wereld voorschotelen zoals die eigenaar/eigenaren dat wil/willen. DAAR wprd je pas mee gemanipuleerd!
En nee: ik ben geen alu-hoedje!
..als bij Nestle. Je moet wel het lijntje goed volgen
A&W (rootbeer) staat bij zowel Kraft als Pepsico
foto
foto
foto
foto
foto
foto
good humor
[ Bericht gewijzigd door metromuis op dinsdag 1 mei 2012 @ 13:24 ]
En Red Bull is van Red Bull
No excuse
'Til the end
Been living to win, Been living to win
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken