Veel bedrijven helpen handje mee aan Duitse C19-vaccinatiecampagne
Vanaf vandaag doen zeker 150 bedrijven mee aan een campagne die inwoners van Duitsland over de vaccinatiestreep moet trekken. Onder de deelnemers zitten grote merken als Shell, McDonald's, Burger King, Lidl, Mercedes-Benz, Vodafone, Porsche, C&A en Nespresso. Zij passen onder meer hun bedrijfsslogans aan om de Duitsers van het nut van een prik te overtuigen.
De campagne heeft als gezamenlijk thema #ZusammenGegenCorona, die ook door de Duitse regering wordt gebruikt. De bedrijven gebruiken hun eigen reclameuitingen om vaccinatie onder deze hashtag op social media te promoten.
Und wir lieben euch! Denkt an eure und die Gesundheit der anderen! 💛#ZusammenGegenCorona pic.twitter.com/OtSdTwVveT
— McDonald's Deutschland (@McDonaldsDENews) December 7, 2021
Nächstes Projekt: Impfen. #ZusammenGegenCorona #EsGibtImmerWasZuTun pic.twitter.com/qzdTiUHci0
— Hornbach (@Hornbach_tweets) December 7, 2021
🤡🤡🤡 #ZusammenGegenCorona pic.twitter.com/RKvjUT85lv
— passportplease! (@stalkingmars) December 7, 2021
Weil so schön ist noch ein Motiv aus den über 150 der Mega-Unternehmensaktion für's #Impfen: @Ritter_Sport_de Bitte bringt diese Tafel wirklich raus, ist mir auch egal, ob sie nach Fledermausguano, Adrenochrom oder Bill Gates schmeckt...#ZusammengegenCorona pic.twitter.com/3Y4W47bAT8
— Stefanie Urbach (@AllerbesteWelt) December 6, 2021
Zo midden in een Ullrich-winter toch een prachtig initiatief van onze grote oosterburen #ZusammenGegenCorona pic.twitter.com/qBISdIHPwm
— Dik Boogerd 🏳️🌈 (@BoogerdDik) December 7, 2021
Impfplicht Duitsland (Foto-Pixabay)