Katy Perry stimuleert zintuigen fans
Katy Perry gaat haar fans tijdens haar aankomende toer op allerlei manieren vermaken. De zangeres speelt in op de vijf zintuigen van de concertbezoekers. Zo heeft Katy een aantal bedrijven in de arm genomen om bijpassende geuren voor haar The California Dreams-toer te ontwikkelen.
De toer van Katy Perry belooft een waar spektakel te worden. "Het wordt heel leuk, heel visueel en alle zintuigen worden erbij betrokken", vertelt de zangeres aan de Britse boulevardkrant The Sun. "We bekijken nu allerlei mogelijkheden. Er buigt zich bijvoorbeeld een aantal bedrijven over geuren die bij het gevoel van het album passen."
Perry vond onder meer inspiratie bij collega Pink. "Ik werk met de fantastische toerproducent Baz. Hij werkte ook met Pink aan haar toer waarbij ze in de trapeze hing." Perry weet nog niet of ze ook acrobatische toeren gaat uithalen. "Ik zag Pink optreden en dat was geen gewoon popconcert. Het had veel meer."
Perry denkt ook aan haar mannelijke bezoekers. "Victoria's Secret sponsort, dus sluit je vriendjes op", waarschuwt ze. "Ik denk dat heel veel meisjes die hun vriendje meenemen, niet meteen al te enthousiast zullen zijn. Ik denk dat de jongens dit stiekem heel leuk gaan vinden." Katy Perry staat 15 maart in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Katy Perry (Foto: Novum)