Toyota en Williams strikken sponsoren
De teams van Toyota en Williams zijn er in deze economisch lastige tijden ingeslaagd om grote sponsoren te behouden en zelfs nieuwe aan te trekken. Toyota wist RE/MAX en Panasonic aan zich te binden, terwijl Williams Randstad Holding wist te behouden. |
RE/MAX is serviceverleder in de vastgoedbranche en is gevestigd in 38 Europese landen. Het logo van het bedrijf zal op de overalls en helmen van de teamleden terug te vinden zijn, alsmede andere uitingen van het team. Daarnaast is bekendgemaakt dat Panasonic de bestaande sponsordeal met Toyota verlengd heeft tot 2012. Het Japanse bedrijf is al sinds de start van Toyota in de Formule 1 de hoofdsponsor.
Randstad Holding heeft haar positie bij het team van Williams verder uitgebreid. De uitzendorganisatie die in steeds meer landen actief is, is sinds 2006 sponsor van het Britse team. Het logo van het Nederlandse bedrijf zal te zien zijn op de zijkanten van de cockpit van de auto en op de overalls van de rijders en medewerkers van het team.