Hoewel dat ongetwijfeld voor veel mensen anders voelt, waren de prestaties van de Nederlandse Spoorwegen toch voldoende in het eerste kwartaal van dit jaar. 86,4 procent van de treinen reden op tijd, wat voldoende is om de prestatienorm van 86 procent die was afgesproken met het ministerie van Verkeer en Waterstaat te halen. Dat heeft een woordvoerder van de NS vandaag bevestigd.
Afgelopen week is de kans dat je een vertraagde trein te pakken had zelfs extra klein geweest. Toen reed maar liefst 90,9 procent van de treinen op tijd, wat volgens de woordvoerder 'extreem hoog' is.
Zowel de NS als ProRail zijn de laatste tijd druk bezig met verbeteringen in de diverse processen die de treinen rijdend houden. Zo wordt er bijvoorbeeld beter en sneller onderhoud gepleegd aan het materieel, en wordt er goed geluisterd naar tips van het personeel.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Wat ik alleen nooit snap is waarom ze uitgevallen treinen niet meetellen hierin. Dit zijn toch ook vertragingen van 30 minuten...en dan zijn de cijfers ineens een stuk lager...
Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Riesjartje het volgende: heel goed van de NS.
Wat ik alleen nooit snap is waarom ze uitgevallen treinen niet meetellen hierin. Dit zijn toch ook vertragingen van 30 minuten...en dan zijn de cijfers ineens een stuk lager...
Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Riesjartje het volgende: heel goed van de NS.
Wat ik alleen nooit snap is waarom ze uitgevallen treinen niet meetellen hierin. Dit zijn toch ook vertragingen van 30 minuten...en dan zijn de cijfers ineens een stuk lager...
Daar is de NS goed in idd... Viel me ook op... zodra een trein een grote vertraging heeft laten ze hem gewoon maar vervallen foto
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef PIM4EVER het volgende: Wie controleert dit eigenlijk. En hoe?
De NS zelf foto maar zoals ik in mijn eerdere reactie zei, als ze uitgevallen treinen die wel in het spoorboekje staan ook meetellen komen ze volgens mij nog niet aan 70 %...
Hoewel dat ongetwijfeld voor veel mensen anders voelt, waren de prestaties van de Nederlandse Spoorwegen toch voldoende in het eerste kwartaal van dit jaar.
Jammer dat ze in 2009 die prijzen toch omhoog gooien om geld in het laatje te krijgen, geloof me wordt de NS met rijzigers echt niet beter van.
Ik wil dat ook wel eens weten, heb eigenlijk het gevoel dat het de laatste tijd alleen maar erger is geworden. Al zijn het niet meer van die vertragingen van half uur, maar nu van 5 tot 10 minuten. Heb ik nog nix aan mis ik nog men aansluiting
Op vrijdag 14 april 2006 09:34 schreef -Splash- het volgende: Daar is de NS goed in idd... Viel me ook op... zodra een trein een grote vertraging heeft laten ze hem gewoon maar vervallen foto
Je zou dat natuurlijk ook kunnen verklaren met dat die trein ook voor vertraging zorgt bij andere treinen die wel op tijd rijden. foto
86,8% foto Stelletje prutsers bij de NS. Dat wordt nooit wat.
In Japan heb ik hooguit 1x per maand vertraging omdat een of andere malloot voor de trein stapt. Maar verder rijdt hier tenminste alles op tijd. Wel een beetje druk maar met elke 4 minuten een trein neem je makkelijk even de volgende trein.
Maarja, met al die vallende blaadjes kan je de NS natuurlijk niks verwijten. foto
ik ben het er niet mee eens. Sinds de invoering van de Utrecht Boog rijden pakweg 2/3de van de treinen nog op tijd op dat traject, dat tevens bij aansluiting in utrecht het treinverkeer daar kan verstoren.
Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef clowncloon het volgende: Vaak geven ze vertraagde treinen niet eens aan zodat het niet in het 'systeem' terecht komt....het is gewoon een smerige truc!
Mee eens foto Vaak zat word er niks omgeroepen dat de trein te laat is.
Eigenlijk best gek dat de NS 90% extreem hoog noemt. In deze moderne tijd moet je als NS zijnde toch streven naar 100% foto Dat mogen de reizigers toch wel verwachten.
[quoteWat ik alleen nooit snap is waarom ze uitgevallen treinen niet meetellen hierin. Dit zijn toch ook vertragingen van 30 minuten...en dan zijn de cijfers ineens een stuk lager... [/quote] Dat heet 'm.a.n.i.p.u.l.a.t.i.e'. Zo verberg je als prutsbedrijf het feit dat je eigenlijk nog slechtere prestaties hebt. Maar de Staat als grootaandeelhouder intresseert de mening van de reizigers toch niks.
Nog een "probleemoplossing" bij vertraging is het doorrijden bij tussenliggende stations, om zo op tijd bij de eindbestemming te zijn; dit geldt dan als op tijd komen... Ik vertrouw de NS voor geen cent...
Ik reis een aantal keren per week met de trein op hetzelfde traject zo`n 150km en elke week is er wel weer wat... Van "Ja dames en heren, we staan even stil voor een rood sein" en "We kunnen het perron nog niet op want een spoor wordt nog bezet door een andere trein" tot "Helaas kunnen we maar op lage snelheid rijden vanwege een te lage spanning op de bovenleiding"... Flikker toch op met je NS! foto Het personeel is aardig en behulpzaam, etc. maar de organisatie/prestaties (en misschien doen ze wel heel goed hun best) vind ik slecht.
Oh ja, we kijken natuurlijk al weer uit naar de "verdiende" prijsverhogingen volgend jaar! Stelletjes schooiers!
Zo wordt er bijvoorbeeld beter en sneller onderhoud gepleegd aan het materieel, en wordt er goed geluisterd naar tips van het personeel.
.. juh en ik heb hierbij ook 't idee dat het gevolg van sneller onderhoud plegen is dat de treinen korter worden gemaakt en we op elkaar gepakt worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het gevoe heb dat de treinen meer op tijd rijden, nu rijdt ook ik elke dag doordeweeks met de trein en dan ook nog vaak meerdere reizen op een dag.
Heb nog altijd het idee dat de grootste klagers de 'toevals reizigers' zijn en niet de mensen die dagelijks met de trein reizen.
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef Tjahzi het volgende:
Ik wil dat ook wel eens weten, heb eigenlijk het gevoel dat het de laatste tijd alleen maar erger is geworden. Al zijn het niet meer van die vertragingen van half uur, maar nu van 5 tot 10 minuten. Heb ik nog nix aan mis ik nog men aansluiting
Frustrerende is ook dat ze soms pas omroepen of melden dat een trein 5 minuten vertraging heeft, als die vijf minuten allang voorbij zijn.
En ook frustrerend dat ze altijd in hun voordeel afronden. Is een trein 7 - 8 minuten te laat; is 't volgens de NS 5 minuten. is een trein 13 minuten te laat; 10 minuten, etc.
Kwestie van de juiste mensen aannemen, waarschijnlijk hebben ze mensen bij het CBS weggekocht die verantwoordelijk voor het rekenkundig laag houden van de inflatiecijfers.
Mensen onthouden vaak alleen de vertragingen, dus ik geloof nooit dat iedereen hierboven elke week minstens een uur vertraging heeft. Zelf reis ik ook met de trein, maar heb ik er weinig last van. Misschien dat jullie allemaal net op een rottraject zitten foto. Amsterdam - Eindhoven vind ik niet zoveel vetraging hebben, maar ik rij dan ook vaak niet in de spits en volgens mij zijn de vertragingen gewoon vaak in de spits (waardoor meer mensen klagen).
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
Het probleem met dit prestatiegericht denken is dat als er een trein vertraging heeft, ze de aansluitingen op deze trein gewoon op tijd weg laten gaan waardoor je je aansluiting dus mist. Vroeger wilden de treinen nog wel eens op elkaar wachten, maar dat is natuurlijk funest voor hun prestatie. De reiziger wordt er dus alleen maar slechter van.
A; op mijn traject halen ze die score zeker niet (Den Helder-Nijmegen)
B; maakt het iets uit of ze het halen? Vorige keer haalden ze het ook niet, maar TOCH, tegen alle afspraken in, gooiden ze de prijzen weer omhoog en kwamen ze er mee weg...
Heel goed, het begin is er, nu alleen op naar de 90% en dan alle utigevallen treinen ook meerekenen....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht die als het er op aan komt met je sms't en met je chat Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
En wat een toeval dat ze net aan de eis voldoen ... 0,4 procent. Ow ow ow, wat komt dat elke keer toch goed uit. Scoor eens over een heel kwartaal 90% ! Dit gelooft niemand toch.
Wat een gezeik op de NS toch altijd. Ten eerste: Je moet nooit vergeten dat het in de randstad altijd een stuk hoger ligt omdat daar ook de bevolkingsdichtheid het hoogst is en omdat daar veel meer treinen rijden. (Zelfde geldt natuurlijk voor de spits.) Ten tweede: Het is onzin dat ze meer dan 10% naar beneden zouden vallen als ze de uitgevallen treinen mee zouden rekenen. Alsof er elke dag tientallen treinen niet rijden.
Ik vind het de laatste tijd erg goed gaan, heb steeds minder last van vertraging.
Als 86,4% van de treinen op tijd heeft gereden..waarom reden dan de treinen waar ik in zat (bijna) altijd NIET optijd? foto
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!" # "Winnen is belangrijker dan meedoen!" # "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!" # Hendrik Johannes Cruijff
mijn treinen zijn eigenlijk altijd op tijd valt me op. misschien dat jullie daarom ter evenwicht vertraging hebben? :p foto
maar ff serieus: de ns en prorail houden dit geloof ik gezamelijk bij door middel van wat er bij de treindienstleiders op het plateau voorbij komt, middels computers. en ik denk niet dat die software gemanipuleerd is...
Mensen zijn idd goed in zeiken.. Zeiken kunnen ze allemaal.. Maar een complimentje geven ho maar..
De NS kan er niks aan doen als iemand bedenkt: "wat is het een mooie dag laat ik vandaag eens voor de trein springen" En dan gebeurd dat vaak bij Amersfoort, Utrecht en Amsterdam.. Hupsa alle treinen vertraging.. Door 1 ding.. Als het gaat sneeuwen en de NS blijft 120 rijden en we vliegen van de rails.. Ja dan had de trein wel wat later mogen komen zeker..
En als hij altijd zo'n vertraging heeft.. Wat volgens mij best mee valt..Want ik heb echt bijna nooit vertraging.. Neem lekker dde auto, fiets, bus, taxi... Met je fiets heb je nooit vertraging, of het moet gaan sneeuwen (waar de NS ook last van heeft)... En met die andere zoek je het maar uuit.. Er is vast wel een taxichauffeur die ff over de vluchtstrook rijd voor ietsje meer geld.. Succes met zeuren.. Ik geef een compliment aan de NS.. Ik vind dat het goed gaat!!! foto
wrom laten we rijkswaterstaat ook niet gewoon de reistijden berekenen over de nederlandsche wegen, en dat ook elk half uur controleren of de tijden worden gehaald, om tegen de maximumsnelheid te kunnen reizen zonder boetes te ontvangen! wedden dat dat ook niet lukt in de spits, én dat de vertraging wel meer dan 3 minuten zal zijn... waarom accepteren we dat wel en van de NS niet. ook zij heeft dezelfde reistijden in de spits als erbuiten.
Ik snap wel wat mensen bedoelen.. Het is kut als je te laat komt door de trein.. En dan zegt gelijk iedereen jaah die NS heeft altijd vertraging.. Ach misschien is het nu deze keer maar omdat jij een afspraak hebt, waar je te laat komt ben je boos.. Dan moet je maar voor iets zekerders kiezen..
Laten we het niet over de vliegtuigen hebben.. Daar spreek je over vertraging van uren.. Dan mag je zeiken
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Muracatun het volgende: helemaal mee eens.
wrom laten we rijkswaterstaat ook niet gewoon de reistijden berekenen over de nederlandsche wegen, en dat ook elk half uur controleren of de tijden worden gehaald, om tegen de maximumsnelheid te kunnen reizen zonder boetes te ontvangen! wedden dat dat ook niet lukt in de spits, én dat de vertraging wel meer dan 3 minuten zal zijn... waarom accepteren we dat wel en van de NS niet. ook zij heeft dezelfde reistijden in de spits als erbuiten.
Ik heb het de afgelopen weken gemerkt ja. Toch mooi meegenomen/.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef 12345678910 het volgende: De NS heeft de aankomst- en vertrek-tijden aangepast, zodat ze nu wel op tijd aankomen en vertrekken.
Jup, het zelfde gebeurt in de luchtvaart.. heel sneaky van ze.. en het kabinet valt er gewoon voor, wat te voorspellen was.....
Dream like you live forever Live like you'll die today... JD
We hebben nauwelijks een winter gehad en de bladeren waren van de rails af. Het gaat er juist om dat NS met dit soort omstandigheden kan omgaan en laat het daar nu juist aan schorten.
Nou ik heb haast nooit vertraging op het traject Utrecht - Zwolle.. en als er vertraging is is het hooguit 5 minuutjes, dus je hoort mij niet klagen foto Al dat gezeik dat de NS nooit op tijd zou rijden.. mensen moeten gewoon wat te zeuren hebben.. met de auto ben je vaker te laat lijkt me.. maar nee dat is gewoon, dat hoort zo.. en als de NS dan een keer een paar minuutjes te laat is.. foto
De meeste vertragingen worden nog altijd door de klant zelf veroorzaakt, door het te lang in en uitstappen kan een trein pas later vertrekken hier in nederland gaat men namelijk met z,n alle voor de deur staan waardoor je amper uit kunt stappen, associaal volk.
Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef Marcade het volgende: Frustrerende is ook dat ze soms pas omroepen of melden dat een trein 5 minuten vertraging heeft, als die vijf minuten allang voorbij zijn.
Dat klopt. Er worden in het kader van 'blij, blij, blij' namelijk helemaal geen vertragingen meer omgeroepen, er wordt alleen nog verteld dat die en die trein op dat spoor gaat aankomen.
ik ben eigenlijk wel te spreken over de ns moet ik zeggen. ik moet elke schooldag 3 tot 4 keer overstappen, dus heen en terug 6 tot 8 keer. (alphen a/d rijn/\ leiden/\ schiphol/\ duivendrecht/\ amstel(metro of trein) in de afgelopen 2 weken 1 keer vertraging gehad. de trein had 5 min vertraging, maar dat heeft ie weer mooi ingehaald zodat ik mijn aansluiting wel had.
Ik denk dat steven naar ubenhaupt geen vertraging een leuk sprookje is, maar niet haalbaar. daar is ons sporenstelsel gewoon te druk voor. een klein incidentje en je hebt op veel plaatsen vertraging....
Op vrijdag 14 april 2006 14:08 schreef eBay het volgende: De meeste vertragingen worden nog altijd door de klant zelf veroorzaakt, door het te lang in en uitstappen kan een trein pas later vertrekken hier in nederland gaat men namelijk met z,n alle voor de deur staan waardoor je amper uit kunt stappen, associaal volk.
Ja, hoe zou dat nou toch komen?
Misschien omdat er twee keer zoveel mensen in de trein willen als dat er zitplaatsen zijn en iedereen graag wil zitten?
Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Intrepidity het volgende: met de auto ben je vaker te laat lijkt me.. maar nee dat is gewoon, dat hoort zo.. en als de NS dan een keer een paar minuutjes te laat
Joh, als ik met de auto vijf minuten te laat ben, ben ik vijf minuten te laat. Als de trein vijf minuten vertraging heeft, loopt dat vrijwel altijd uit naar een half uur omdat je of je aansluiting op de trein of je aansluiting op de metro, of de aansluiting op de tram, of de aansluiting op de bus mist.
De trein brengt je naar een stationnetje, maar wat er dan voor de rest met je gebeurt kan ze geen barst schelen.
Op vrijdag 14 april 2006 13:56 schreef HerrBlitzwing het volgende: De NS krijgt ook altijd meteen de schuld als er vertragingen zijn terwijl de schuld vaker bij ProRail ligt (bij storingen aan rails, wissels, bovenleidingen)
Nee hoor, dat is de schuld van de NS. Ik ben naar mijn weten nog nooit in een trein van ProRail gestapt.
quote:
En ik kan het ook snappen als ze een trein met een vertraging van 30 minuten er tussen uit halen, want de volgende zit er dan meestal al achter.
Ja en? Moeten al die mensen dan overstappen en nog eens zeker 5 minuten extra vertraging oplopen? Gewoon uiterst klantonvriendelijk en puur bedoeld om de cijfertjes te manipuleren. Geen enkele reiziger heeft er belang bij als zo'n trein uitvalt.
quote:
Het heeft geen nut om twee half lege treinen achter elkaar door te laten rijden.
Nee, laten we die mensen uit die twee halve treinen maar bij elkaar proppen in één, met extra vertraging tot gevolg voor de mensen uit de zwaar vertraagde trein. Het enige nut is die vertraging uit de cijfers te halen.
quote:
Maar ja, kritiek leveren op negatieve dingen is nu eenmaal makkelijker als positieve kritiek leveren.
Ik zou niet weten wat voor positiefs ik over de NS zou moeten zeggen. Alles, maar dan ook alles is slecht of onder de maat. Elke week is er wel wat mis. Geen zitplaats, vertraging, onbenullig personeel, noem maar op. En dan reis ik maar een keer per week.
quote:
Wat mij betreft mag de NS zo doorgaan hoewel er op den duur ook wel eens tegenover mag staan dat ze de kaartjes eens niet duurder maken, maar helaas lijkt me dat onhaalbaar aangezien de NS als bedrijf ook moet overleven. Als ze straks failliet gaan is het ook weer niet goed.
Failliet? :') Hoe kan een monopolist die al zijn onrendabele lijnen heeft weten af te stoten nou failliet gaan? Het bedrijf maakt echt grove winst (vorig jaar 219 miljoen euro!, over onze ruggen en dan nog de kaartjes extreem willen verhogen) en dat miljard van de verkoop van Telfort staat ook nog mooi op de bank.
Hoewel dat ongetwijfeld voor veel mensen anders voelt, waren de prestaties van de Nederlandse Spoorwegen toch voldoende in het eerste kwartaal van dit jaar.
Lekker suggestieve berichtgeving jongens, ga zo door. foto
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Zelva het volgende:
Nee hoor, dat is de schuld van de NS. Ik ben naar mijn weten nog nooit in een trein van ProRail gestapt.
Nee, maar je trein rijdt wel op spoor, onder bovenleiding en langs beveiligingsapparatuur die door ProRail wordt beheerd en onderhouden.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Reageer zelf
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt
kun je gratis een FOK!account aanmaken
PSN ID: Cheironnl
Wat ik alleen nooit snap is waarom ze uitgevallen treinen niet meetellen hierin. Dit zijn toch ook vertragingen van 30 minuten...en dan zijn de cijfers ineens een stuk lager...
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
foto
is dat niet het eerste wat je doet?
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
Viel me ook op... zodra een trein een grote vertraging heeft laten ze hem gewoon maar vervallen foto
NSE pleite
Minder fratsen, dat werkt...
maar zoals ik in mijn eerdere reactie zei, als ze uitgevallen treinen die wel in het spoorboekje staan ook meetellen komen ze volgens mij nog niet aan 70 %...
foto
Stelletje prutsers bij de NS. Dat wordt nooit wat.
In Japan heb ik hooguit 1x per maand vertraging omdat een of andere malloot voor de trein stapt. Maar verder rijdt hier tenminste alles op tijd.
Wel een beetje druk maar met elke 4 minuten een trein neem je makkelijk even de volgende trein.
Maarja, met al die vallende blaadjes kan je de NS natuurlijk niks verwijten. foto
Vaak zat word er niks omgeroepen dat de trein te laat is.
Eigenlijk best gek dat de NS 90% extreem hoog noemt. In deze moderne tijd moet je als NS zijnde toch streven naar 100% foto Dat mogen de reizigers toch wel verwachten.
[/quote]
Dat heet 'm.a.n.i.p.u.l.a.t.i.e'.
Zo verberg je als prutsbedrijf het feit dat je eigenlijk nog slechtere prestaties hebt. Maar de Staat als grootaandeelhouder intresseert de mening van de reizigers toch niks.
Ik reis een aantal keren per week met de trein op hetzelfde traject zo`n 150km en elke week is er wel weer wat... Van "Ja dames en heren, we staan even stil voor een rood sein" en "We kunnen het perron nog niet op want een spoor wordt nog bezet door een andere trein" tot "Helaas kunnen we maar op lage snelheid rijden vanwege een te lage spanning op de bovenleiding"... Flikker toch op met je NS! foto Het personeel is aardig en behulpzaam, etc. maar de organisatie/prestaties (en misschien doen ze wel heel goed hun best) vind ik slecht.
Oh ja, we kijken natuurlijk al weer uit naar de "verdiende" prijsverhogingen volgend jaar! Stelletjes schooiers!
.. juh en ik heb hierbij ook 't idee dat het gevolg van sneller onderhoud plegen is dat de treinen korter worden gemaakt en we op elkaar gepakt worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het gevoe heb dat de treinen meer op tijd rijden, nu rijdt ook ik elke dag doordeweeks met de trein en dan ook nog vaak meerdere reizen op een dag.
Heb nog altijd het idee dat de grootste klagers de 'toevals reizigers' zijn en niet de mensen die dagelijks met de trein reizen.
En ook frustrerend dat ze altijd in hun voordeel afronden. Is een trein 7 - 8 minuten te laat; is 't volgens de NS 5 minuten. is een trein 13 minuten te laat; 10 minuten, etc.
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
foto
B; maakt het iets uit of ze het halen? Vorige keer haalden ze het ook niet, maar TOCH, tegen alle afspraken in, gooiden ze de prijzen weer omhoog en kwamen ze er mee weg...
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
En scoor eens 90% in de spitstijden ...
Ten eerste: Je moet nooit vergeten dat het in de randstad altijd een stuk hoger ligt omdat daar ook de bevolkingsdichtheid het hoogst is en omdat daar veel meer treinen rijden. (Zelfde geldt natuurlijk voor de spits.)
Ten tweede: Het is onzin dat ze meer dan 10% naar beneden zouden vallen als ze de uitgevallen treinen mee zouden rekenen. Alsof er elke dag tientallen treinen niet rijden.
Ik vind het de laatste tijd erg goed gaan, heb steeds minder last van vertraging.
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
maar ff serieus: de ns en prorail houden dit geloof ik gezamelijk bij door middel van wat er bij de treindienstleiders op het plateau voorbij komt, middels computers. en ik denk niet dat die software gemanipuleerd is...
[ Bericht gewijzigd door MaTti3jJ op maandag 16 januari 2012 @ 21:07 ]
De NS kan er niks aan doen als iemand bedenkt: "wat is het een mooie dag laat ik vandaag eens voor de trein springen"
En dan gebeurd dat vaak bij Amersfoort, Utrecht en Amsterdam..
Hupsa alle treinen vertraging..
Door 1 ding..
Als het gaat sneeuwen en de NS blijft 120 rijden en we vliegen van de rails..
Ja dan had de trein wel wat later mogen komen zeker..
En als hij altijd zo'n vertraging heeft.. Wat volgens mij best mee valt..Want ik heb echt bijna nooit vertraging..
Neem lekker dde auto, fiets, bus, taxi...
Met je fiets heb je nooit vertraging, of het moet gaan sneeuwen (waar de NS ook last van heeft)...
En met die andere zoek je het maar uuit..
Er is vast wel een taxichauffeur die ff over de vluchtstrook rijd voor ietsje meer geld..
Succes met zeuren..
Ik geef een compliment aan de NS.. Ik vind dat het goed gaat!!! foto
wrom laten we rijkswaterstaat ook niet gewoon de reistijden berekenen over de nederlandsche wegen, en dat ook elk half uur controleren of de tijden worden gehaald, om tegen de maximumsnelheid te kunnen reizen zonder boetes te ontvangen!
wedden dat dat ook niet lukt in de spits, én dat de vertraging wel meer dan 3 minuten zal zijn... waarom accepteren we dat wel en van de NS niet. ook zij heeft dezelfde reistijden in de spits als erbuiten.
Het is kut als je te laat komt door de trein.. En dan zegt gelijk iedereen jaah die NS heeft altijd vertraging..
Ach misschien is het nu deze keer maar omdat jij een afspraak hebt, waar je te laat komt ben je boos..
Dan moet je maar voor iets zekerders kiezen..
Laten we het niet over de vliegtuigen hebben..
Daar spreek je over vertraging van uren.. Dan mag je zeiken fotofoto
Live like you'll die today...
JD
Al dat gezeik dat de NS nooit op tijd zou rijden.. mensen moeten gewoon wat te zeuren hebben.. met de auto ben je vaker te laat lijkt me.. maar nee dat is gewoon, dat hoort zo.. en als de NS dan een keer een paar minuutjes te laat is..
foto
ik moet elke schooldag 3 tot 4 keer overstappen, dus heen en terug 6 tot 8 keer.
(alphen a/d rijn/\ leiden/\ schiphol/\ duivendrecht/\ amstel(metro of trein)
in de afgelopen 2 weken 1 keer vertraging gehad. de trein had 5 min vertraging, maar dat heeft ie weer mooi ingehaald zodat ik mijn aansluiting wel had.
Ik denk dat steven naar ubenhaupt geen vertraging een leuk sprookje is, maar niet haalbaar. daar is ons sporenstelsel gewoon te druk voor. een klein incidentje en je hebt op veel plaatsen vertraging....
Misschien omdat er twee keer zoveel mensen in de trein willen als dat er zitplaatsen zijn en iedereen graag wil zitten?
De trein brengt je naar een stationnetje, maar wat er dan voor de rest met je gebeurt kan ze geen barst schelen.
[ Bericht gewijzigd door MaTti3jJ op maandag 16 januari 2012 @ 21:07 ]
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken