weblog
Aso weggedrag wordt bestraft
Iets met karma of onder invloed van verdovende middelen
Op deze plek staat externe inhoud die niet van FOK! afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat de externe partij (waar de inhoud vandaan komt) cookies op jouw computer of device zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.Ik begrijp het. Toon deze inhoud; ik accepteer externe cookies.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Ik kwam bij jakkeren maar een paar minuten eerder, met veel hoger verbruik en behoorlijk gestrest op m'n werk. Of lekker ontspannen, met veel lager verbruik net een paar minuten later. Leer je jakkeren al snel af...
Wat mij betreft is dit een poging tot moord met een zeer dodelijk wapen.
De BMW-bestuurder blijft er opzettelijk naast hangen en maakt die beweging naar links als bedreiging/aanval. Levensgevaarlijk gedrag en dat blijkt ook wel als hij de controle verliest.
Dat heeft niks te maken met een eventuele dode hoek en dit gedrag hoort niet bij een vrouwelijke bestuurder.
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Zie zo vaak dat het op de linkerbaan drukker is dan rechts, omdat iemand met 105 op de linkerbaan blijft plakken, terwijl de max snelheid 120 is.
En aangezien je niet rechts mag inhalen moet je er achter blijven hangen.
Of mensen die achter een vrachtwagen hangen met 95 en dan gewoon naar links knallen.
Voor zover ik heb geleerd moet je zorgen dat je de snelheid aanpast voordat je van rijbaan wisselt.
"u mag het overige verkeer niet hinderen of in gevaar brengen. U moet dus uw snelheid zoveel mogelijk aan het overige verkeer aanpassen en niet onnodig langzamer rijden dan het overige verkeer ter plaatse. Dit uiteraard voor zover u de maximum toegestane snelheid niet overschrijdt.."
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken