poll
Fusie Ziggo en UPC kost 47.000 klanten
De fusie van kabelbedrijven Ziggo en UPC heeft hen in eerste instantie ongeveer 47.000 klanten gekost. Met name klanten uit het voormalig servicegebied van Ziggo zouden vertrokken zijn naar andere providers. Hoe zit het met jouw kabelprovider?
2429 stemmen , laatste: 07-11-2016, 11:48
Ik ga denk ik zo'n Horizon box aanschaffen.
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
Dus het oude tarief en de humax 5300c decoder. Ik maak toch geen gebruik van alle horizon box functies en de humax zapt lekker snel. daarnaast makkelijker voor mijn ouders, minder knoppen en functies waar ze per ongeluk op kunnen drukken.
ik ga ook pas aan overstappen denken als er misschien glasvezel aangelegd gaat worden.
en je kan wel overstappen maar over de alternatieven(meestal KPN of dochtermaatschappijen daarvan) hoor je zeker ook niet altijd goede verhalen.
Ik hou lekker mijn Dreambox, kan ik tenminste alles mee en is lekker snel.
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
Nja die van mij was losgedraaid toen ik er kwam wonen... 2 dagen later was hij weer vastgedraaid en ik kreeg 10 euro terug voor het ongemak.
Als ze alleen een keer er voor zorgen dat de tv-gids een keer klopt...
Ik heb helemaal nooit last van storingen. Mediaboxen gebruik ik niet, alles hier Enigma2.
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
Ik zit nu bij kpn daarbij kreeg ik 2x decoders met opname functie+wat je op het ene opneemt kun je op het andere afspelen. Krijg jij een probleem met je decoder krijg je bij kpn gewoon een nieuwe, bij ziggo is het een ware hel. En modem met een FATSOENLIJKE wifi bij kpn, Draadloos 45down, 10 up. En dat voor HETZELFDE geld.
Als online gamer is deze verbinding meer dan prima.
Ook hier kies je voor adsl, nooit vodafone pakken.
een beter afgeschermde kabel is dan bijna zeker de oplossing.
Als ze je verzekeren van een verbinding op die dag, dan is de kans groot dat er helemaal geen zekerheid is. Communicatie tussen de partijen die betrokken zijn bij het aansluiten van adressen zoals reggefiber, een ware hel. En ga zo maar door.
Het enige wat vodafone wil is zich in die markt persen met alle moeite, maar kan niet de kwaliteit leveren die andere providers wel leveren.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
radiozenders die verdwijnen en dergelijke....
zwaar irritant die kutovername ze hadden beter alleen kunnen blijven toen was er niks aan de hand!
En Ziggo is het enigste alternatief.
Na de overname vind ik de tvgids echt zwaar kut!
Duurt vaak lang voordat je de programmering ziet en je kunt bij films niet meer zien wie er in spelen en uit welk jaar de film komt.
en dan vergeet ik nog bijna het super trage en instabiele internet.
maar nogmaals is voor iedereen verschillend
Alleen jammer dat de extraatjes zoals de gratis films en series zijn weggehaald, maar ja daarvoor zijn genoeg alternatieven.
Ik gebruik verder de kabels die bij het pakket geleverd zijn, de kabels die in de muren zitten verwerkt ga ik natuurlijk niet vervangen, dat is geen doen. Zit ook een signaalversterker op de plek waar de kabel binnenkomt en naast de decoder zit er alleen een modem op de kabel aangesloten.
De concurrent is misschien alleen wat beter om kut-service te brengen als doe-het-je-zelf-help-desk . En daar wordt je dan in eens heel gelukkig van als je net boos ben Ziggo bent weg gegaan, waar dit nog FAQ heette .
Al krijg ik dan wel betere upload.
Het netwerk van ziggo had allen die upgrade nog niet gehad.
Ga naar een goede tv zaak en haal daar een goede kabel met goede connectoren (is niet duur).
Heb je splitters? Vervang deze ook door een goede (paar euro).
10 jaar(ik lieg) 15 jaar geleden gebouwd, helaas kan ik daar sowieso weinig aan doen. Verder heb ik de kabels gebruikt welke bij mijn pakket waren geleverd, als Ziggo wil dat ik die vervang dan regelen ze maar dat ik geschikte kabels krijg. Splitters gebruik ik niet; signaal komt binnen, gaat naar een versterker en deze splitst het in twee signalen voor het modem en de decoder.Maar zoals aangegeven kan ik het testen. De glitches worden ook opgenomen, ik hoef dus alleen maar een opname in te stellen en de decoder direct op de inkomende kabel aansluiten.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken