weblog
Lamborghini gesloopt in Rotterdam
Heb je een Lamborghini Murcielago LP640-2 DMC, blijk je niet in staat te sturen. Het resultaat zie je hieronder.
Op deze plek staat externe inhoud die niet van FOK! afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat de externe partij (waar de inhoud vandaan komt) cookies op jouw computer of device zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.Ik begrijp het. Toon deze inhoud; ik accepteer externe cookies.
Op deze plek staat externe inhoud die niet van FOK! afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat de externe partij (waar de inhoud vandaan komt) cookies op jouw computer of device zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.Ik begrijp het. Toon deze inhoud; ik accepteer externe cookies.
A murky, forgotten land.
Import overigens.
"Met dubbel s welteverstaan"
praten in de hoop dat men denkt dat je dan ook verstand van auto's hebt en je er dan ook bij hoort.
Leuk als je geld teveel hebt en +- 20 euro per kilometer aan onderhoud kunt betalen,
en je dan goedkoop uit bent, want er zijn ferrari's die gewoon over de 37 dollar per mile
aan onderhoud kosten. Zwaar overgewaardeerde rotzooi dus.
- Marion Silver, Requiem for a Dream
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
is die dat geweldig vinden en men dan maar een potje achter die kudde aanloopt om er bij
te willen horen. En slechts 1% heeft er dan ook daadwerlijk verstand van en/of zelf in zo'n
lijk gereden. De rest zijn allemaal nitwits die heel hun "kennis en ervaring" uit boekjes
of van horen zeggen hebben, en zo is het!
Neem even een F40, geen luxe geen comfort, maar een touwtje waaraan je moet trekken
als de de deur open wilt doen.
Waar heb ik dat vaker gezien dat je aan een touwtje moet trekken om iets in werking te krijgen?
Ow wacht
foto
foto
De auto had minstens op een paar krassen na heel moeten blijven de lantaarnpaal geknakt.
En meneer papa vooraf maar zeggen: 'Keep your greasy hands of my Lamborghini steeringwheel and stay with your fat butt out of my car'.
Had die niet net een nieuwe auto gekocht?
Overigens was de nieuwprijs 368.450 en reden er 17 van dit merk/model rond in Nederland (volgens Finnik kenteken); dus nu nog maar 16
[ Bericht gewijzigd door Postzeeegel op zondag 29 januari 2017 @ 13:25 ]
Inderdaad, als je niet kan rijden...
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
en degelijk is houden zichzelf voor de gek, want het is gewoon onbetrouwbare rotzooi.
Hier een aflevering van top gear waar ze een paar ouwe italiaanse schroothopen uittesten
en nooit op de plaats van bestemming aankomen, en wel gewoon omdat het dus
toen ook al onbetrouwbare rotzooi was.......
......en het nog steeds onbetrouwbare troep is.
Garantieperiode van bumper tot bumper? no fucking way!
Zie ook : http://www.autoblog.nl/ni(...)t-in-rotterdam-95464
Lamborghini is al een tijdje onderdeel van VAG. En daarmee is dus een italiaanse supercar eigenlijk Duits geworden. De laatste modellen, waaronder degene die dus gecrashed is, hebben dus ook redelijk wat VAG onderdelen. Design e.d. is nog steeds vrij traditioneel Lamborghini, maar onder de motorkap is er een hoop audi.
Ook electronica e.d. is vervangen door Duitse varianten. Je haalt zelf Top Gear aan, en in een aantal afleveringen van het "oude" top gear halen de presentatoren dit ook nog een keer aan, in de trant van dat o.a. elektronica het nu gewoon doet ipv spontaan in brand vliegt e.d.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pauperbak om een paal of boom gekruld zit en de fanboys dan weer een hele rivier
vol janken van hoe erg dat wel niet is en zonde van die auto bla bla bla.
Het is maar een koekblik waar 90% van de waarde voor prestige en aanzien word betaald,
en dat maakt het nog geen betrouwbare auto's, dus miep maar een eind weg, want
ik blijf lachen. Sterker nog, als ik zo'n hok kado zou krijgen, dan gaat hij op een aanhanger
naar een opkoper, want ik zou er geen meter mee durven te rijden omdat ik geen lid vd wegenwacht
ben en elk storinkje gewoon bij 1000 euro begint om te fixen. En dan inruilen op een
ECHTE betrouwbare auto als een toffe mercedes zonder een V veel met brul uitlaten, want ik ben geen aandachtshoer die de hele buurt wil laten weten wanneer ik vertrek en thuis kom.
Ga jij nou maar weer in je betrouwbare volvo zitten.
Betrouwbaarheid is niet alles. Jij beoordeeld auto's alleen op betrouwbaarheid? Saai leventje zal jij hebben.
Ja, want een dikke mercedes is goedkoop om te rijden...
waar je op leeg loopt qua onderhoud en onderdelen.
Weet je ook wat zo'n onbetrouwbare schroothoop was? Een BMW M1. Hoe dat komt? nou gewoon
omdat het ontworpen is door lamborghini en die het door geldgebrek niet konden afmaken
en bmw dat krot snel naar duitsland gehaald heeft voordat lamborghini voor een prikkie
aan weer de zoveelste idioot verkocht werd, en bmw anders hun investering kwijt zouden zijn geraakt.
Italianen kunnen en konden dan ook nooit een betrouwbare auto maken, punt uit!
En er zijn zat dikke luxe en betrouwbare auto's die 300kmh kunnen en verder bullit proof zijn
qua degelijkheid, dus blijf lekker kwijlen over die italiaanse troep die je van je lang zal ze leven
nooit zult bezitten, en wel gewoon omdat je de mega over geprijsde onderdelen niet kunt betalen.
Koop even een koppelingsetje voor zo'n kut ferrari, dan ben je gewoon 2500 euro kwijt en dan
is die nog niet ingebouwd. en die koppeling setjes worden gewoon in een en dezelfde fabriek
gemaakt die voor elke doorsnee mobiel koppelingen maakt, dus betaal je gewoon een bak
geld omdat het toevallig voor een kut ferrari of lamborghini is.
dus nieuwe sloten voor m'n benz gekocht. 5 sloten en een stuurslot voor de prijs van.....6 tientjes!
Koppeling setje? 400 euro! setje remblokken? 35 euro! Zal ik nog even doorgaan?
Ik sleutel al 35 jaar aan auto's dus vertel mij nou niet hoe het in elkaar zit!
Maar dat komt totaal niet door de redenen die jij geeft.
Noem jij eens een heel betrouwbare super/hypercar dan? Die bestaan niet.
Jij hebt het over grote zware audi's en mercedessen? Dat zijn geen super/hypercars.
Alle super/hyper cars zijn minder betrouwbaar. Simpelweg omdat alles veel lichter moet zijn, en veel meer power moet kunnen hebben. De motoren worden tot het uiterste getuned. Dan gaat er wel eens iets kapot.
Een audi of mercedes is gewoon zwaar, en daar hoeven de onderdelen niet extra licht te zijn. De motor is vaak ook wat minder tot het uiterste gepusht.
Koop maar eens een koppeling voor die dikke audi of mercedes dan. Kost precies hetzelfde hoor
[ Bericht gewijzigd door OpgeFOKt1991 op zondag 29 januari 2017 @ 15:13 ]
Voor je oude mercedes van 20+ jaar oud, met een 1.6je is het inderdaad niet zo duur meer.
Jij denkt dat een koppeling voor een dikke amg 400 euro kost?
Jij sleutelt zogenaamd 35 jaar aan auto's? Allemaal gare bakken zeker?
Je weet helemaal niets. Het is echt heel duidelijk dat je nooit bij dure auto's in de buurt bent geweest.
Als jij al 35 jaar sleutelt, ben je echt een beunhaas.
[ Bericht gewijzigd door OpgeFOKt1991 op zondag 29 januari 2017 @ 15:07 ]
zijn nu nog net zo duur als toen, of denk je dat het een soort van supermarkt is waar de producten
die langer blijven liggen worden afgeprijst? Sterker nog, naarmate auto's ouder dan 20 jaar zijn,
worden de onderdelen juist duurder want een hoop word dan gewoon niet meer gemaakt
en dan betaal je eigen bont en blauw aan wat nog voorradig is.
van een schroothoop die hij van z'n leven nooit kan betalen, tenzij het een schaalmodel is,
dus verzin eens wat origineels.
Ja onderdelen voor een oudere (normale) auto zijn goedkoper als toen de auto een jaar oud was. Nogal logisch ook.
Laten we jou voorbeeld nemen.
Koppeling voor een oude mercedes kost dus volgens jou 400 euro.
Denk je dat die koppeling 400 euro (in guldens dan) kostte toen die auto gloednieuw was?
Vergeet het maar.
Als je nu een nieuwe auto hebt, en je moet de koppeling vervangen kost het zo 1500 euro. Denk je dat het over 10 jaar nog steeds hetzelfde kost?
Simpele ziel
[ Bericht gewijzigd door OpgeFOKt1991 op zondag 29 januari 2017 @ 16:39 ]
een dealer, en problemcar staat dan ook vol met verhalen van o.a. monteurs die gewoon een bende
nitwits zijn die niks anders kunnen dan een laptopje aan een auto hangen en dan
het desbetreffende onderdeeltje vervangen die de storing aangeeft, maar niet persé kapot hoeft te zijn
maar gewoon niet kan werken door een defect dat zich elders voordoet, en men dan voor het gemak dat onderdeel dan ook maar even vervangt. En als dan blijkt dat het aan het 2e onderdeel lag, ze dan niet
het 1e onderdeel terug zetten, en dan doodleuk de smoes gebruiken dat het in verbinding met elkaar
stond en het dus nodig was om beide te vervangen. En dat is dan slechts 1 voorbeeltje van wat voor
amateurs er bij dealers werken á 80 euro per uur! Ik mag dan wel aan oldtimers "beunen" maar bij mij
nog nooit 1 ontevreden klant, en heb ik ook geen uurtarief van een beginnend advocaat of huisarts!
Er zijn 1000den dealers, natuurlijk zijn er slechte verhalen.
Maar jij hebt natuurlijk meer kennis dan iemand die WEL gestudeerd heeft.
[ Bericht gewijzigd door OpgeFOKt1991 op zondag 29 januari 2017 @ 17:09 ]
als nu, want ik koop noooooooit originele onderdelen maar imitatie en wat altijd al spotgoedkoop was
in vergelijking met origineel. Tuurlijk zijn de prijzen iets duurder geworden, want inflatie en dan
word alles duurder, maar niet 2x zo duur in 10 jaar tijd zoals jij het wil laten overkomen.
En dat is ook waar bij onderdelen die niet origineel zijn.
Maar goed, het is wel duidelijk dat je niet helemaal 100% bent, dus ik ben er wel klaar mee.
100x liever naar een ouwe rot brengen in een vervallen schuurtje dan naar een gladde dealer
in een designpand met monteurs met meer kapsones dan menig popster.
Btw, sinds wanneer moet je studeren om een laptopje uit te kunnen lezen
en dan lukraak wat onderdeeltjes vervangen die in de foutmeldingen aangegeven worden,
en dan maar hopen dat het heeft gewerkt? Hebben jullie nog wel een overal aan?
want echt smerig worden kun je niet van een laptopje vasthouden en een sensortje vervangen.
Je bent nog nooit in de buurt van een dure auto geweest, en nog nooit bij een dealer geweest. Dat word heel duidelijk uit die rare verhalen van je.
Maar je denkt wel dat je alles van auto's en dealers weet.
Werk je soms bij?
foto
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken