Als iBood gezien wordt als "soortgelijk iets", dan ja.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Social Deal wel, soms ga ik daar ook gewoon naartoe voor inspiratie om uit eten te gaan. Zoals je soms de Albert Heijn Bonus aanbiedingen laat bepalen wat je 's avonds gaat eten.
Nee, dit soort aanbiedingen zijn toch altijd net op het moment dat ik er gebruik van wil maken niet van toepassing. omdat het dan ook vaak net idee is van deze acties om net in rustige tijden wat extra klandizie te genereren.
Vaak genoeg in Nederland maar ook in Brugge en München. Werkt prima. Behalve bij een restaurant in Brugge. Ik reserveerde 1.5 week van te voren maar mevrouw durfde te beweren dat ze al volgeboekt was. Groupon geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Toen we in Brugge waren was het restaurant alle dagen maar half vol.
Door het bericht hier dat Groupon wat dingen gaat veranderen, ben ik er wel weer naar gaan kijken. Sommige deals zijn zo te zien nog beter dan wat je op iBood tegenkomt. En op iBood heb ik wel meerdere keren wat gekocht.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende: De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Al is Groupon nu voornamelijk een oplichterssite geworden met deals die helemaal niet zo aantrekkelijk zijn. (Ik kan die gadgetmeuk bijvoorbeeld ook zelf importeren... voor minder).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Tijdje lid van geweest via facebook, maar nooit gebruik van gemaakt, omdat: - me irriteer aan extra spam in mijn inbox, - aanbiedingen blijken geen aanbiedingen te zijn, - het voor mij persoonlijk geen aantrekkelijk aanbod is, - met name electronica erg overpriced wordt aangeboden, - er vaak addertjes onder het gras zitten, - ik niet hou van acties waar een tijdslimiet of geldigheidslimiet aan verbonden is. - ik niet als "groene Hollander" bij restaurants wil arriveren om vervolgens te horen dat de menu-keuze voor mij beperkt is, en je aan de tafels om je heen precies kan aflezen wie er nog meer met kortingsbon zijn ranzige buik zit vol te vreten.
Kortom: laat Groupon maar lekker het hipster- en dom kuddevolk van Nederland uitmelken. Mijn aankopen zijn vrijwel altijd weloverwogen en ik laat me nooit verleiden tot impulsief aankoopgedrag.
[ Bericht gewijzigd door ROADRUNN3R op dinsdag 26 augustus 2014 @ 06:56 ]
Jawel, maar ik heb een broertje dood aan commerciele acties gericht op het stimuleren van koopvee.
Ik koop dingen wanneer ik ze zelf nodig denk te hebben, niet wanneer een producent mij daartoe tracht te stimuleren door middel van acties / reclame. Als ik ergens allergisch voor ben is het dat.
Mijn behoeftes als consument zijn op geen enkele manier afhankelijk van dit soort acties.
Wel eens gedaan, maar het was shit. Goedkoop is duurkoop zeg maar. Ik begin er niet meer aan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise. Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende: Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Bij Radar ook een keer een vergelijkbaar verhaal. Was toen het verhaal dat dergelijke acties vaak voor bedrijven meer geld kost dan het oplevert, Groupon heel erg agressief zaken doet etc. Snap niet wat mensen er in zien maar goed.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende: De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Klinkt als iets commercieels (
Hipster.
op FOK!
op Facebook
op de website
omdat het dan ook vaak net idee is van deze acties om net in rustige tijden wat extra klandizie te genereren.
Door het bericht hier dat Groupon wat dingen gaat veranderen, ben ik er wel weer naar gaan kijken. Sommige deals zijn zo te zien nog beter dan wat je op iBood tegenkomt.
En op iBood heb ik wel meerdere keren wat gekocht.
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Al is Groupon nu voornamelijk een oplichterssite geworden met deals die helemaal niet zo aantrekkelijk zijn.
Iets met een dubbeltje een eerste rij.
- me irriteer aan extra spam in mijn inbox,
- aanbiedingen blijken geen aanbiedingen te zijn,
- het voor mij persoonlijk geen aantrekkelijk aanbod is,
- met name electronica erg overpriced wordt aangeboden,
- er vaak addertjes onder het gras zitten,
- ik niet hou van acties waar een tijdslimiet of geldigheidslimiet aan verbonden is.
- ik niet als "groene Hollander" bij restaurants wil arriveren om vervolgens te horen dat de menu-keuze voor mij beperkt is, en je aan de tafels om je heen precies kan aflezen wie er nog meer met kortingsbon zijn ranzige buik zit vol te vreten.
Kortom: laat Groupon maar lekker het hipster- en dom kuddevolk van Nederland uitmelken. Mijn aankopen zijn vrijwel altijd weloverwogen en ik laat me nooit verleiden tot impulsief aankoopgedrag.
[ Bericht gewijzigd door ROADRUNN3R op dinsdag 26 augustus 2014 @ 06:56 ]
Ik koop dingen wanneer ik ze zelf nodig denk te hebben, niet wanneer een producent mij daartoe tracht te stimuleren door middel van acties / reclame. Als ik ergens allergisch voor ben is het dat.
Mijn behoeftes als consument zijn op geen enkele manier afhankelijk van dit soort acties.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
https://www.youtube.com/watch?v=vFvtM_Akd7E
foto
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Groupon kopers
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken