MH17-landen werken aan strafzaak
De landen die betrokken zijn bij de vliegramp in Oekraïne gaan nauwer samenwerken aan het strafrechtelijk onderzoek. Nederland, België, Australië, Oekraïne en Maleisië tekenden 7 augustus een overeenkomst voor het zogenaamde Joint Investigation Team, zo maakte het landelijk parket van het Openbaar Ministerie vrijdag bekend. Nederland gaat het team leiden.
Met de overeenkomst mogen opsporingsambtenaren ook op elkaars grondgebied werken zonder daarvoor eerst een tijdrovende aanvraag in te hoeven dienen, licht een woordvoerder toe. Daardoor kan kennis over bewijsmateriaal beter met elkaar worden gedeeld. De landen krijgen hulp van het Europese orgaan voor justitiële samenwerking Eurojust.
In Nederland, België, Maleisië, Australië en Oekraïne lopen al strafrechtelijke onderzoeken naar de vliegramp. Vanuit Nederland zijn onderzoekers en een officier van justitie aanwezig in Oekraïne.
Bij de vliegramp in het oosten van Oekraïne zijn in totaal 298 mensen om het leven gekomen, onder wie 196 Nederlanders.
Gelukkig hebben wij geen leger meer.
:madness
Blijkbaar is er geen bewijs om Rusland zwart te maken, dus dan maar zwijgen eh? Kut politici met hun kut spelletjes.
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8281%3Aonderzoeksresultaat-rampvlucht-mh17-richting-doofpot&catid=20%3Ahet-complot&Itemid=33
http://www.globalresearch(...)re-agreement/5397194
Als ik naar een plaatje kijk met vluchten vóór de ramp, zie ik heel veel vliegtuigjes die Oekraïne mijden, een paar die boven Oekraïne vloog en 1 die boven Oost-Oekraïne vloog. Een paar dagen vóór de ramp werden daar nog vliegtuigen neergehaald. De vlucht was zo ingepland, dat ze vanaf Oost-Oekraïne een hoek zouden maken naar eindbestemming. Waarom juist boven Oost-Oekraïne??
De hoogte waarop commerciële vluchten plaatsvonden was veilig bevonden, de hoogte waarop militaire vluchten plaatsvonden was dat niet. De Separatisten hadden geen luchtafweer die vliegtuigen in de commerciële luchtruimte konden neerhalen, dus was het geen probleem.
Voor het neerhalen van MH17 zijn uitsluitend militaire vluchten neergehaald. Tot op de dag van het neerhalen van MH17 vlogen zo'n 400 commerciële vluchten dagelijks over dit luchtruim.
Waarom de koerswijziging plaatsvond is nog steeds een raadsel ook al beweert Nederland de gegevens van de Oekraïnse verkeersleiding te hebben plus over de data uit de zwarte dozen te beschikken. Daarover wordt alleen niets bericht.
[ Bericht gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:57 ]
[ Bericht gewijzigd door ansitermiet op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:04 ]
Anders ga ik nog denken dat je 't meent
Over Oekraïne vlogen inderdaad vliegtuigen, boven Oost-Oekraïne haast niet, kijk maar naar dit plaatje:
http://www.gewoon-nieuws.(...)voor-koerswijziging/
Wat ik raar vind is dat het vliegtuig opeens een kilometer lager ging vliegen (dit las ik overigens vanavond pas).
https://donquijotte.wordp(...)ekraiense-tv-zender/
http://www.corbettreport.(...)of-convenience-mh17/
EN:
Kamervragen over de ramp met de MH17
http://cassandraclub.word(...)de-ramp-met-de-mh17/
Dat de vlucht lager ging vliegen was altijd gewijd aan de weersomstandigheden, alleen sinds gisteren wijdt Frans Timmermans dit aan een ander vliegtuig dat op die hoogte vloog. Dat is de éérste keer dat deze reden genoemd wordt, terwijl de weersomstandigheid altid door iedereen geaccepteerd was. Vreemd dat Timmermans ineens met een ander, compleet nieuw verhaal komt.
Belangrijker is de koerswijziging, de reden hiervoor zouden uit de zwarte doos en de verkeerstorendata moeten blijken, maar hier wordt niets over bekend gemaakt.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken