games
World of Warships gaat los in cinematic
Gamestudio Wargaming.net heeft een cinematic trailer uitgebracht voor hun derde free-to-playtitel World of Warships. Het spel zal, naast de eerste consoletitel van de studio, onder andere te zien zijn op de aanstaande E3-beurs.
World of Warships komt uit op pc en Mac. Er is nog geen releasedatum bekendgemaakt.
En WoT, WoWP en WoWS zijn free-to-play en voor zover bij WoT (andere twee zijn nog bèta) bestaan er ook geen DLC etc.
Updates zijn altijd gratis.
sowieso is alles gratis.
Het zijn wel weer P2W games. (pay-to-win)
Dat is hetzelfde als bij world of tanks.
Ja je kan "prima" zonder premium items etc spelen, maar dan heb je in mijn mening echt een probleem tegen diegene die wel met premium ammo en/of tanks spelen.
De zeeslagen in de stille oceaan waren erg dynamisch, en vooral de japanners gebruikten zeer veel torpedo's vanaf oppervlakteschepen. Puur onmogelijk om daar als onderzeeër iets te bereiken.
OT: Van wat ik er van begrijp, gaat dit spel een simpel aiming systeem gebruiken, waarbij je gewoon je muis op een schip richt, en dan klikt om te schieten. Dit doet gigantisch te kort aan de complexiteit van het schieten met artillerie op lange afstanden, waarbij alles handmatig ingevoerd moet worden, en rekening gehouden moet worden met wind en zelfs de bolling van de aarde...
Beetje als Battlestations dus. Oftewel, flashy graphics en saai. Ik hoop zo dat ze daar op terugkomen...
Plus dat het per type schip zal verschillen hoe je mikt: slagschepen en kruisers zullen een soort van overhead view krijgen (soort WoT arty mode), carriers een strategische view om vliegtuigen te besturen, en destroyers krijgen een WoT achtige 3d person mode en een speciale torpedo view.
Over subs, ik raad je aan eens naar dit topic te kijken. Laten we zeggen dat de fanbase behoorlijk verdeeld is hierover, met de fans van historische accuraatheid aan een kant, en de meer arcade fans (for lack of a better name) aan de andere kant. Maar, IMHO, een sub heeft niks te zoeken in een zeeslag zonder extreem gebuffed te worden wat snelheid (10-ish knopen max waar slagschepen 30+ gaan) en reload times (enkele minuten per torpedobuis) betreft. Plus dat de devs al hebben aangegeven dat subs uberhaupt niet toegevoegd gaan worden.
En wot is geen p2w maar p2lf
(Level faster)
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Dat ze dit simpele systeem gebruiken voor tanks en vliegtuigen is prima, want die schieten op korte afstand (<1km). Dan heb je vrijwel geen last van ballistiek enz. Als je op 15km afstand schiet is het een heel ander verhaal! Artillerie in WoT is al een lachertje. En dan gaan ze het hele spel op die mechaniek baseren..?! Erg jammer.
Ik hoef geen discussie verder, maar ik heb zowel premium als zonder premium gespeeld, en dan is de lol er gewoon af. Het training e.d. gaat zo traag en als je steeds tegen gold ammo moet.. tja. Dat is gewoon niet vol te houden zonder premium en andere uitgaven.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken