Vodafone tevreden met goedmaakactie
Vodafone kijkt terug op een geslaagde 'goedmaakactie' na de grote storing in april. Dat laat een woordvoerder van het telecombedrijf weten. Ook zaterdag werd opnieuw gretig gebruikgemaakt van de mogelijkheden om gratis te bellen en te sms'en.
"Er is weer meer gebeld en ge-sms't dan op een normale dag, al is Bevrijdingsdag natuurlijk geen normale dag", aldus de zegsman. Om de extra drukte op te vangen werden bij sommige bevrijdingsfestivals extra zendmasten geplaatst.
De actie duurde in totaal vier dagen. Zondag schakelt Vodafone weer over op het reguliere netwerk. Het goedmakertje werd in de afgelopen dagen met veel enthousiasme begroet. Op sommige momenten werd vier keer meer dan normaal gebeld en ge-sms't.
Volgens de woordvoerder lieten veel mensen hun waardering blijken, al was er hier en daar ook wat gemor te horen omdat sommige mensen niets aan de actie hadden. Alleen prepaid-klanten hadden echt voordeel omdat zij per minuut moeten betalen.
De storing was het gevolg van een brand in een centrale in Rotterdam. Honderdduizenden mensen hadden daardoor dagenlang nauwelijks bereik.
Vodafone tevreden met goedmaakactie (Foto: Novum)
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
4 dagen geen internet gehad.. bellen/smsen doe ik nooit flut compensatie ... heb er ook GEEN gebruik van gemaakt.
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
het is alweer voorbij...
mis die 4 dagen dat we gratis mochten bellen :'(
Maar gratis bellen ho maar :-(
Vodafone loopt alleen wat inkomsten mis, maar verder kost het ze verder geen drol, of je nu 1000000 sms stuurt of 78 uur lang non stop belt, kost hun geen drol meer of minder
Vodafone heeft een paar miljard in zijn netwerk besteed en ze geven telefoons bij abbo's van 80-90% het geld van de abbo, het is een zeer competitieve branche en de winst zal echt niet zo geweldig zijn.
Maar ja, wij willen het beste van het beste en natuurlijk 100% gratis.
dikke flut actie, als je het mij vraagt.
Krijg je een compensatie omdat het netwerk er uit heeft gelegen, blijf je klagen.
Schouder nodig? Kan je daarop uithuilen !!
bedankt hoor vodafone.
ps, eens vodafone gehad, nooit meer...
Geen idee hoe het er dan uit zou zien maar dit is wel een duidelijk signaal dat ze hun wanprestatie niet heel erg serieus nemen want een hoop klanten hebben geen noemenswaardige compensatie gehad. Niet dat je dat kan eisen, maargoed.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken