Het Israëlische leger heeft twee Palestijnse meisjes gearresteerd die ervan verdacht worden een zelfmoordaanslag te hebben willen plegen. Het gaat om de 14-jarige Atzeel Hindi en de 15-jarige Majid Kuhan, beide woonachtig in Nablus op de Westoever. Ook de vaders van de meisjes zijn opgepakt. Een dinsdag gearresteerd lid van de extremistische Al Aqsa Martelarenbrigades zou het leger op het spoor van de meisjes hebben gezet.
Volgens de Israëlische veiligheidsdienst heeft Hindi Kuhan gerekruteerd om een zelfmoordaanslag te plegen. Kuhan zou tijdens haar verhoor hebben gezegd dat ze van haar voornemen om een aanslag te plegen had afgezien omdat ze bang was. Hun families zeiden nooit wat te hebben gemerkt van extremistische of politieke activiteiten van de twee.
Extremistische Palestijnse groepen proberen echter vaker vrouwen en tieners te rekruteren voor het vervoeren van explosieven en plegen van aanslagen, omdat zij minder snel als verdacht worden aangemerkt dan mannen.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Als ze zo nodig mensen moeten hebben om zelfmoordaanslagen te plegen, laten ze dan mensen nemen die volwassen genoeg zijn om ervoor te kiezen te willen sterven.
Zolang de racistische zionisten Palestina bezet, zullen de zionisten nooit zonder angst kunnen leven. Zionisten vragen er om, dan zullen ze die ook krijgen.
Op donderdag 17 juni 2004 01:46 schreef 3rr0r het volgende: Als ze zo nodig mensen moeten hebben om zelfmoordaanslagen te plegen, laten ze dan mensen nemen die volwassen genoeg zijn om ervoor te kiezen te willen sterven.
Dus jij vindt zelfmoordaanslagen eigenlijk helemaal niet erg, als men er maar volwassen genoeg voor is.
Op donderdag 17 juni 2004 02:01 schreef Deadre het volgende: Zolang de racistische zionisten Palestina bezet, zullen de zionisten nooit zonder angst kunnen leven. Zionisten vragen er om, dan zullen ze die ook krijgen.
joh, ga jij nou maar weer dragonball Z kijken foto
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
Op donderdag 17 juni 2004 02:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus jij vindt zelfmoordaanslagen eigenlijk helemaal niet erg, als men er maar volwassen genoeg voor is.
Beter lezen
[quote] ---> Als ze zonodig
Ze doen het nu eenmaal. Daar is niets aan te doen (behalve van die hele grote bommen op dat midden oosten gooien), maar laten ze dan geen meisje van 14 en 15 gebruiken.
Als het recruteren van 14-jarige meisjes (of jongens) voor moordaanslagen als 'normale' oorlogsvoeringstactiek moet worden gezien, dan zijn daar exact 2 dingen over te zeggen:
1) De morele standaard van hen die dat doen is lager dan die van een kakkerlak; 2) Men dwingt de tegenstander met deze 'normale' oorlogsvoeringstactiek de enig effektieve tegentactiek (het liquideren van deze 14-jarige meisjes (of jongens) als 'normale' praktijk door te voeren: Een ander antwoord is er niet...
Afgezet tegen welke morele standaard dan ook zijn de al-aqsa-moordenarenbrigades vanuit dat gegeven te beschouwen als ongedierte, een schande voor de menselijke soort die met alle beschikbare middelen dient te worden uitgeroeid.
Ze moeten het met 'simpele' handwapens opnemen tegen een leger wat tanks, heli's, vliegtuigen, etc, etc, heeft. Niet vreemd dat men dan overgaat om 'extremere' middellen.Ze vechten voor de vrijheid van hun eigen land. Ter verduidelijking; voor 1947 was het nog Palestina. De Israeliers zorgen er voor met het willekeurig slopen van huizen dat mensen steeds desperader worden, ze hebben toch niks meer te verliezen. Hun huis wordt toch plat gelegd, zodra Israel vermoed dat het in de weg staat, of als schuilplaats dient. Natuurlijk zullen ze her en der wel terrecht een huisje slopen maar het leeuwen deel is puur willekeurig geweld tegen de bevolking.
Ik pleit hun acties, van beide partijen, NIET goed, maar begrijp ze wel. Het is gewoon weg jammer dat ze er niet, op voor ons normalere, manieren uit kunnen komen. Maar kinderen in zetten is gelijk aan je eigen toekomst opgeven, geeft wel aan hoe desperaat ze worden.
-[ Don't be so proud of this technilogical terror you've constructed. The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
Op donderdag 17 juni 2004 01:46 schreef 3rr0r het volgende: Als ze zo nodig mensen moeten hebben om zelfmoordaanslagen te plegen, laten ze dan mensen nemen die volwassen genoeg zijn om ervoor te kiezen te willen sterven.
Morele gedragsregels voor zelfmoordenaars!?!?!? fotofotofoto Nieuw Boek: Etisch Verantwoord jezelf opblazen en een bus vol met joden schrijver: 3rr0r
Op donderdag 17 juni 2004 07:47 schreef Opnosforatou het volgende: Ter verduidelijking; voor 1947 was het nog Palestina.
Ter verduidelijking. Voor 1947 was Palestina Brits gebied. En na 1948 waren de Palestijnse gebieden van Jordanië en Egypte. Die de nomadische Palestijnen als paria's behandelden. Sterker nog, 't is aan Israël te danken dat de Palestijnen nu een redelijke welvaart hebben. Zonder Israël was er ook nooit een Palestijnse staat gekomen.
Maar dat schijnen, waarschijnlijk moedwillig of door indoctrinatie, heel veel mensen vergeten te zijn.
Onbegrijpelijk, dat jonge meisjes zo ver kunnen gebracht worden om hun eigen leven te geven! fotofotofoto
Ze sterven dan als "martelaar". Mannen die als martelaar sterven, wordt voorgehouden dat ze de eeuwigheid met 7 maagden zullen doorbrengen. (Hoewel dat me toch niet zeer aantrekkelijk lijkt als die 7 grieten eeuwig maagd moeten blijven foto ) 'k Vraag me af wat ze die jonge meisjes dan beloven? 7 chippendales? fotofotofoto
Op donderdag 17 juni 2004 07:47 schreef Opnosforatou het volgende: Ze moeten het met 'simpele' handwapens opnemen tegen een leger wat tanks, heli's, vliegtuigen, etc, etc, heeft. Niet vreemd dat men dan overgaat om 'extremere' middellen.Ze vechten voor de vrijheid van hun eigen land. Ter verduidelijking; voor 1947 was het nog Palestina.
Hoe kom je erbij. Het land was deel van het Turkse rijk en later van het engelse.
quote:
De Israeliers zorgen er voor met het willekeurig slopen van huizen dat mensen steeds desperader worden, ze hebben toch niks meer te verliezen.
Ze zouden ook gewoon aan het werk kunnen gaan en het land waar ze wonen en goede relaties opbouwen in plaats van in de slachtofferrol te kruipen en kinderen terroristisch werk op te laten knappen. We hebben hier dus van doen met slechte ambassadeurs van Allah. Met gemankeerde mensen.
quote:
Hun huis wordt toch plat gelegd, zodra Israel vermoed dat het in de weg staat, of als schuilplaats dient.
Toch staan er nog steeds huizen. Toch was het mogelijk geweest om in vrede te leven want er werden niet altijd huizen platgelegd.
quote:
Natuurlijk zullen ze her en der wel terrecht een huisje slopen maar het leeuwen deel is puur willekeurig geweld tegen de bevolking.
Een huis voor een leven als het om willekeur gaat. Schoolkinderen in een bus hebben nooit om een zelfmoordaanslag gevraagd of daar aanleiding toe gegeven.
quote:
Ik pleit hun acties, van beide partijen, NIET goed, maar begrijp ze wel. Het is gewoon weg jammer dat ze er niet, op voor ons normalere, manieren uit kunnen komen. Maar kinderen in zetten is gelijk aan je eigen toekomst opgeven, geeft wel aan hoe desperaat ze worden.
Het geeft aan dat we hier met zieke geesten van doen hebben. Die helemaal niet malen om de toekomst van hun pionnen. Kinderen inzetten is de toekomst van anderen opgeven terwijl je zelf veilig de volksheld speelt. Valse honden worden afgemaakt, valse mensen die een ander ophitsen tot smerig werk worden in tot helden en respectabele burgers bij een dom gehouden volk. Een religie die dit goedpraat of aanwakkert beschouw ik niet als winst voor de opbouw van een een leefwereld. Vertegenwoordigers van diverse religies kunnen hiervan slechts ruime afstand nemen als ze niet voor achtergebleven willen worden aangezien.
Er hoeft maar één zieke geest aan de andere kant de ruimte te krijgen om een dodelijk virus in de betreffende gebieden los te laten. Begrip voor willekeurige aanslagen op burgers en kinderrecrutering voor (zelf)moord zet iets dergelijks in de gang. Als ethische overwegingen worden losgelaten ontstaan krankzinnige situaties. foto
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
????Hun families zeiden nooit wat te hebben gemerkt van extremistische of politieke activiteiten van de twee. ????
Dit klinkt mij vreemd in de oren. Je weet dat de mensen in je land hier mee bezig zijn, en nog hou jij je kind niet in de gaten?? Sorry maar ik geloof hier niets van. Je hebt het wel over kinderen van 14 a 15 jaar! In een cultuur waar je als meisje volgens mij strakker aan de lijn gehouden wordt dan in Nederland. En de vraag die Paka stelde om 8.42 houd mij ook bezig. Kan iemand die er verstand van heeft uitleg geven, wat de vrouw wordt beloofd wanneer zij een zelfmoordaanslag pleegt???? (Ik doel op het paradijs waar die moslimfundamentalisten het over hebben)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave. User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Op donderdag 17 juni 2004 07:56 schreef BOSCHENAAR het volgende: sjappooo!!! , GOOD GOING GIRLS!!!>.. schitterend nieuws , hoe meer dooie joden hoe beter!!!!!
Op donderdag 17 juni 2004 07:56 schreef BOSCHENAAR het volgende: sjappooo!!! , GOOD GOING GIRLS!!!>.. schitterend nieuws , hoe meer dooie joden hoe beter!!!!!
joden raus!!!
Geloof dat ik eindelijk iemand heb gevonden om een vraag die me al tijden dwars zit, te beantwoorden: "Doet het nou pijn als je zo gruwelijk dom bent??? Of merk je er eigenlijk niets van?"
Op donderdag 17 juni 2004 09:36 schreef sanniejj het volgende: Laffe palestijnse islam honden.
goh, wat een geweldige argumenten foto als je niks anders te zeggen hebt hierover behalve beledigingen, zeg dan niets Hoe weet jij nou dat het geen propaganda is? want dat gebeurt vaak genoeg, ik geloof dit iig niet. Die mensen leven in pure wanhoop daar, maar zulke dingen zouden echte moslims nooit doen En wie noem je nou laf? Israeliërs die met bulldozers en tanks afstormen op mensen die zichzelf verdedigen met steentjes (die meestal nog onschuldig zijn ook) noem ik pas laf!
Dan loopt de internationale gemeenschap te zeiken op Israël omdat ze zogenaamd de mensenrechten schenden. Wat doen die Palestijnen dan, die doen niets anders dan de mensenrechten schenden.
Wordt tijd dat er strenger en veller wordt opgetreden tegen de Palestijnen, ze mogen zichzelf dan graag in de slachtoffer rol plaatsen maar dat is m.i. complete bullshit ze zijn de aanstichters en zeker niet de slachtoffers.
Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef AnGeLLuzZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het geen propaganda is? want dat gebeurt vaak genoeg, ik geloof dit iig niet.
Volgens mij geloof je niks wat een beetje lijkt op negatief nieuws voor de palestijnen. Volgens mij zie je toch echt meer propaganda in de arabische kranten omdat die meestal onder censuur van de plaatselijke machthebber staan.
quote:
Die mensen leven in pure wanhoop daar, maar zulke dingen zouden echte moslims nooit doen
Dat die mensen in pure wanhoop leven hebben ze te danken aan hun zogenaamde (en vaak zelfbenoemde) leiders en hun zogenaamde arabische broeders. De behandeling die de palestijnen kregen van bijvoorbeeld Jordanie was minstens zo schandelijk als hoe Israel nu omgaat met de palestijnen (dat de israeliers ze nu soms schandelijk behandelen is ook hun eigen schuld, Israel heeft al vanaf 1948 blijk gegeven dat ze vreedzaam willen leven met de palestijnen en komen met voorstellen) maar over Jordanie hoor je nu niemand meer klagen, detecteer wel vaker een nogal selectief geheugen bij de arabieren in die regio.
Wordt ook een beetje moe van de dooddoener "een goede moslim doet zulke dingen niet". Al zolang europeanen contact hebben met moslims, hebben we ervaren dat het nogal een gewelddadige religie is, niet dat wij in die tijd beter waren maar wij zijn sindsdien aardig verlicht en kunnen tenminste religie los zien van het dagelijks leven/bestuur enz terwijl het in het midden-oosten steeds donkerder begon te worden.
Op donderdag 17 juni 2004 12:40 schreef MrX1982 het volgende: Dan loopt de internationale gemeenschap te zeiken op Israël omdat ze zogenaamd de mensenrechten schenden. Wat doen die Palestijnen dan, die doen niets anders dan de mensenrechten schenden.
Wordt tijd dat er strenger en veller wordt opgetreden tegen de Palestijnen, ze mogen zichzelf dan graag in de slachtoffer rol plaatsen maar dat is m.i. complete bullshit ze zijn de aanstichters en zeker niet de slachtoffers.
Natuurlijk , de palestijnen hebben gesmeekt opdat joodse kolonies hun gebied kwamen bezetten , en nu willen die palestijnen dat niet meer... foto
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef AnGeLLuzZ het volgende:
[..]
goh, wat een geweldige argumenten foto als je niks anders te zeggen hebt hierover behalve beledigingen, zeg dan niets Hoe weet jij nou dat het geen propaganda is? want dat gebeurt vaak genoeg, ik geloof dit iig niet. Die mensen leven in pure wanhoop daar, maar zulke dingen zouden echte moslims nooit doen En wie noem je nou laf? Israeliërs die met bulldozers en tanks afstormen op mensen die zichzelf verdedigen met steentjes (die meestal nog onschuldig zijn ook) noem ik pas laf!
o_O
De vorige keer stuurder ze ook al een zwakbegaafde jongen naar de israeliers. Zegt genoeg foto
Op donderdag 17 juni 2004 02:01 schreef Deadre het volgende: Zolang de racistische zionisten Palestina bezet, zullen de zionisten nooit zonder angst kunnen leven. Zionisten vragen er om, dan zullen ze die ook krijgen.
Weet je wat het probleem is met jou? Jij hebt geen hersenen. Iedere keer als jij een reactie plaatst ben je te laf om er daarna over in discussie te gaan. Gestoord figuur! Lafaard!
Op donderdag 17 juni 2004 12:50 schreef misteriks het volgende:
[..]
Natuurlijk , de palestijnen hebben gesmeekt opdat joodse kolonies hun gebied kwamen bezetten , en nu willen die palestijnen dat niet meer... foto
Een kolonie kan niets bezetten, maar dat terzijde. De israeli's hebben nooit Palestijnse gebieden bezet, om de simpele reden dat de Palestijnse staat pas kort bestaat en de bezette gebieden zijn overgehouden aan een aantal oorlogen die door buurlanden van Israel zijn gestart in de jaren 50 tot eind 60. Als de wat extremistischer groeperingen binnen de huidige Palestijnse staat hun heilige oorlog tegen Israel eens zouden opgeven en een al 50 jaar oude situatie niet meer ongedaan willen maken, gok ik dat de wat meer gematigde groeperingen de zaken wel rond zouden kunnen breien. Het vervelende is dat zowel orthodoxe joden en fundamentalistische Hamas'ers helemaal geen vrede willen.
Op donderdag 17 juni 2004 08:44 schreef sjun het volgende: Het geeft aan dat we hier met zieke geesten van doen hebben. Die helemaal niet malen om de toekomst van hun pionnen. Kinderen inzetten is de toekomst van anderen opgeven terwijl je zelf veilig de volksheld speelt. Valse honden worden afgemaakt, valse mensen die een ander ophitsen tot smerig werk worden in tot helden en respectabele burgers bij een dom gehouden volk. Een religie die dit goedpraat of aanwakkert beschouw ik niet als winst voor de opbouw van een een leefwereld. Vertegenwoordigers van diverse religies kunnen hiervan slechts ruime afstand nemen als ze niet voor achtergebleven willen worden aangezien.
Er hoeft maar één zieke geest aan de andere kant de ruimte te krijgen om een dodelijk virus in de betreffende gebieden los te laten. Begrip voor willekeurige aanslagen op burgers en kinderrecrutering voor (zelf)moord zet iets dergelijks in de gang. Als ethische overwegingen worden losgelaten ontstaan krankzinnige situaties. foto
Allebei zijn ze net zo schuldig aan dit hele geouwehoer. Gewoon keihard internationaal ingrijpen, maarja er wonen meer joden in amerika dan in israel, en aangezien heel europa in zijn broek schijt voor bush & consorte zal er wel weer nix gebeuren! Dus verbeeld je nix, dit blijft eeuwig doorgaan!
Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef goser het volgende: Allebei zijn ze net zo schuldig aan dit hele geouwehoer. Gewoon keihard internationaal ingrijpen, maarja er wonen meer joden in amerika dan in israel, en aangezien heel europa in zijn broek schijt voor bush & consorte zal er wel weer nix gebeuren! Dus verbeeld je nix, dit blijft eeuwig doorgaan!
nogal cynisch , maar ik vrees dat je gelijk hebt ja.... ik kan me niet herinneren ooit andere beelden op het journaal gezien te hebben , dan al deze rotzooi... Ik ga er ook van uit dat USA 'n sleutel tot succes in handen heeft , maar door de lobby van het geld , het nooit zal waarmaken .... trieste boel
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
Op donderdag 17 juni 2004 16:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
nogal cynisch , maar ik vrees dat je gelijk hebt ja.... ik kan me niet herinneren ooit andere beelden op het journaal gezien te hebben , dan al deze rotzooi... Ik ga er ook van uit dat USA 'n sleutel tot succes in handen heeft , maar door de lobby van het geld , het nooit zal waarmaken .... trieste boel
Paar eenheden commando's droppen in gaza en de westoever en vervolgens de extremisten uitroeien. Natuurlijk kunnen ze dat.. maar dan staat heel links weer op zn kop foto
Op donderdag 17 juni 2004 08:44 schreef sjun het volgende:
Hoe kom je erbij. Het land was deel van het Turkse rijk en later van het engelse.
Kijk eens verder dan alleen na 1900, pak eens een bijbel ernaast.
quote:
Ze zouden ook gewoon aan het werk kunnen gaan en het land waar ze wonen en goede relaties opbouwen in plaats van in de slachtofferrol te kruipen en kinderen terroristisch werk op te laten knappen. [/b]
Er zijn bij BEIDE partijen lui en werkende mensen. En dat geneuzen over slachtoffer rol, ik geloof dat we EEUWEN lang een paus hadden die duizenden mensen de dood in heeft gejaagd omdat ze geen christen wilde worden... Hmmm. een 'beschaafde' westerling... Was het niet via het zwaard dan wel brandstapel, om een paar te noemen.
quote:
We hebben hier dus van doen met slechte ambassadeurs van Allah. Met gemankeerde mensen.
Absoluut... en ziek ook.
quote:
Toch staan er nog steeds huizen. Toch was het mogelijk geweest om in vrede te leven want er werden niet altijd huizen platgelegd.
Nee, dat zou helemaal het toppunt zijn geweest. Maar je kan moeilijk met 50man in een huisje gaan wonen. Zou jij het leuk vinden als er bij jou in het dorp c.q. stad een paar huizen tegen de vlakte worden gedumpt en dan verteld wordt: Trek maar bij een paar vriendelijke buurtbewoners in..
quote:
Het geeft aan dat we hier met zieke geesten van doen hebben. Die helemaal niet malen om de toekomst van hun pionnen. Kinderen inzetten is de toekomst van anderen opgeven terwijl je zelf veilig de volksheld speelt. Valse honden worden afgemaakt, valse mensen die een ander ophitsen tot smerig werk worden in tot helden en respectabele burgers bij een dom gehouden volk. Een religie die dit goedpraat of aanwakkert beschouw ik niet als winst voor de opbouw van een een leefwereld. Vertegenwoordigers van diverse religies kunnen hiervan slechts ruime afstand nemen als ze niet voor achtergebleven willen worden aangezien.
Ben ik het helemaal mee eens.
quote:
Er hoeft maar één zieke geest aan de andere kant de ruimte te krijgen om een dodelijk virus in de betreffende gebieden los te laten. Begrip voor willekeurige aanslagen op burgers en kinderrecrutering voor (zelf)moord zet iets dergelijks in de gang. Als ethische overwegingen worden losgelaten ontstaan krankzinnige situaties. foto
Idem, het is te gek voor woorden.
[/quote]
-[ Don't be so proud of this technilogical terror you've constructed. The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
Op donderdag 17 juni 2004 08:42 schreef Zelva het volgende:
Ter verduidelijking. Voor 1947 was Palestina Brits gebied.
Dat zou engeland best wel willen. Ze hebben er maar een korte tijd gezeten. Al eeuwen daarvoor woonden ze er al ver voor 1947. En volgens mij het joodse volk ook. Vreemd dat het toen wel redelijk goed ging...
quote:
En na 1948 waren de Palestijnse gebieden van Jordanië en Egypte. Die de nomadische Palestijnen als paria's behandelden.
Hmmmmm, en wat doen die israelisch nu dan ? Niet echt met fluwelen handschoentjes; zo'n tank granaat door je woonkamer..
quote:
Sterker nog, 't is aan Israël te danken dat de Palestijnen nu een redelijke welvaart hebben.
Das erg sterk water, dream on, Israel steekt GEEN cent in de ontwikkeling van palestijns gebied. Nooit opgelet zeker tijdens de diverse journaals, nova, netwerk, etc, etc. Ga eens praten met mensen van de politieke partijen die daar op bezoek zijn geweest. Of beter, ga zelf eens op vakantie daar, kijken of je er dan nog zo over denkt.
quote:
Zonder Israël was er ook nooit een Palestijnse staat gekomen.
Ooh, sinds wanner is ie er dan ?
quote:
Maar dat schijnen, waarschijnlijk moedwillig of door indoctrinatie, heel veel mensen vergeten te zijn.
Dat slaat ook er goed de spijker op de kop richting beide volken daar.
-[ Don't be so proud of this technilogical terror you've constructed. The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
Reageer zelf
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt
kun je gratis een FOK!account aanmaken
[quote] ---> Als ze zonodig
Ze doen het nu eenmaal. Daar is niets aan te doen (behalve van die hele grote bommen op dat midden oosten gooien), maar laten ze dan geen meisje van 14 en 15 gebruiken.
Belachelijk foto
1) De morele standaard van hen die dat doen is lager dan die van een kakkerlak;
2) Men dwingt de tegenstander met deze 'normale' oorlogsvoeringstactiek de enig effektieve tegentactiek (het liquideren van deze 14-jarige meisjes (of jongens) als 'normale' praktijk door te voeren: Een ander antwoord is er niet...
Afgezet tegen welke morele standaard dan ook zijn de al-aqsa-moordenarenbrigades vanuit dat gegeven te beschouwen als ongedierte, een schande voor de menselijke soort die met alle beschikbare middelen dient te worden uitgeroeid.
Ter verduidelijking; voor 1947 was het nog Palestina.
De Israeliers zorgen er voor met het willekeurig slopen van huizen dat mensen steeds desperader worden, ze hebben toch niks meer te verliezen.
Hun huis wordt toch plat gelegd, zodra Israel vermoed dat het in de weg staat, of als schuilplaats dient.
Natuurlijk zullen ze her en der wel terrecht een huisje slopen maar het leeuwen deel is puur willekeurig geweld tegen de bevolking.
Ik pleit hun acties, van beide partijen, NIET goed, maar begrijp ze wel.
Het is gewoon weg jammer dat ze er niet, op voor ons normalere, manieren uit kunnen komen.
Maar kinderen in zetten is gelijk aan je eigen toekomst opgeven, geeft wel aan hoe desperaat ze worden.
fotofotofoto
The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
schitterend nieuws , hoe meer dooie joden hoe beter!!!!!
joden raus!!!
Nieuw Boek: Etisch Verantwoord jezelf opblazen en een bus vol met joden
schrijver: 3rr0r
Maar dat schijnen, waarschijnlijk moedwillig of door indoctrinatie, heel veel mensen vergeten te zijn.
Ze sterven dan als "martelaar". Mannen die als martelaar sterven, wordt voorgehouden dat ze de eeuwigheid met 7 maagden zullen doorbrengen. (Hoewel dat me toch niet zeer aantrekkelijk lijkt als die 7 grieten eeuwig maagd moeten blijven foto )
'k Vraag me af wat ze die jonge meisjes dan beloven? 7 chippendales? fotofotofoto
Er hoeft maar één zieke geest aan de andere kant de ruimte te krijgen om een dodelijk virus in de betreffende gebieden los te laten. Begrip voor willekeurige aanslagen op burgers en kinderrecrutering voor (zelf)moord zet iets dergelijks in de gang. Als ethische overwegingen worden losgelaten ontstaan krankzinnige situaties.
foto
Dit klinkt mij vreemd in de oren. Je weet dat de mensen in je land hier mee bezig zijn, en nog hou jij je kind niet in de gaten?? Sorry maar ik geloof hier niets van. Je hebt het wel over kinderen van 14 a 15 jaar! In een cultuur waar je als meisje volgens mij strakker aan de lijn gehouden wordt dan in Nederland. En de vraag die Paka stelde om 8.42 houd mij ook bezig. Kan iemand die er verstand van heeft uitleg geven, wat de vrouw wordt beloofd wanneer zij een zelfmoordaanslag pleegt???? (Ik doel op het paradijs waar die moslimfundamentalisten het over hebben)
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
"Doet het nou pijn als je zo gruwelijk dom bent??? Of merk je er eigenlijk niets van?"
Zij weten niet beter. :'(
als je niks anders te zeggen hebt hierover behalve beledigingen, zeg dan niets
Hoe weet jij nou dat het geen propaganda is? want dat gebeurt vaak genoeg, ik geloof dit iig niet. Die mensen leven in pure wanhoop daar, maar zulke dingen zouden echte moslims nooit doen
En wie noem je nou laf? Israeliërs die met bulldozers en tanks afstormen op mensen die zichzelf verdedigen met steentjes (die meestal nog onschuldig zijn ook) noem ik pas laf!
Wordt tijd dat er strenger en veller wordt opgetreden tegen de Palestijnen, ze mogen zichzelf dan graag in de slachtoffer rol plaatsen maar dat is m.i. complete bullshit ze zijn de aanstichters en zeker niet de slachtoffers.
Wordt ook een beetje moe van de dooddoener "een goede moslim doet zulke dingen niet". Al zolang europeanen contact hebben met moslims, hebben we ervaren dat het nogal een gewelddadige religie is, niet dat wij in die tijd beter waren maar wij zijn sindsdien aardig verlicht en kunnen tenminste religie los zien van het dagelijks leven/bestuur enz terwijl het in het midden-oosten steeds donkerder begon te worden.
De vorige keer stuurder ze ook al een zwakbegaafde jongen naar de israeliers. Zegt genoeg foto
De israeli's hebben nooit Palestijnse gebieden bezet, om de simpele reden dat de Palestijnse staat pas kort bestaat en de bezette gebieden zijn overgehouden aan een aantal oorlogen die door buurlanden van Israel zijn gestart in de jaren 50 tot eind 60. Als de wat extremistischer groeperingen binnen de huidige Palestijnse staat hun heilige oorlog tegen Israel eens zouden opgeven en een al 50 jaar oude situatie niet meer ongedaan willen maken, gok ik dat de wat meer gematigde groeperingen de zaken wel rond zouden kunnen breien. Het vervelende is dat zowel orthodoxe joden en fundamentalistische Hamas'ers helemaal geen vrede willen.
Gewoon keihard internationaal ingrijpen, maarja er wonen
meer joden in amerika dan in israel, en aangezien heel europa in zijn broek
schijt voor bush & consorte zal er wel weer nix gebeuren!
Dus verbeeld je nix, dit blijft eeuwig doorgaan!
trieste boel
En dat geneuzen over slachtoffer rol, ik geloof dat we EEUWEN lang een paus hadden die duizenden mensen de dood in heeft gejaagd omdat ze geen christen wilde worden... Hmmm. een 'beschaafde' westerling... Was het niet via het zwaard dan wel brandstapel, om een paar te noemen. Absoluut... en ziek ook. Nee, dat zou helemaal het toppunt zijn geweest.
Maar je kan moeilijk met 50man in een huisje gaan wonen.
Zou jij het leuk vinden als er bij jou in het dorp c.q. stad een paar huizen tegen de vlakte worden gedumpt en dan verteld wordt: Trek maar bij een paar vriendelijke buurtbewoners in.. Ben ik het helemaal mee eens. Idem, het is te gek voor woorden.
[/quote]
The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
Al eeuwen daarvoor woonden ze er al ver voor 1947. En volgens mij het joodse volk ook.
Vreemd dat het toen wel redelijk goed ging... Hmmmmm, en wat doen die israelisch nu dan ?
Niet echt met fluwelen handschoentjes; zo'n tank granaat door je woonkamer.. Das erg sterk water, dream on, Israel steekt GEEN cent in de ontwikkeling van palestijns gebied.
Nooit opgelet zeker tijdens de diverse journaals, nova, netwerk, etc, etc.
Ga eens praten met mensen van de politieke partijen die daar op bezoek zijn geweest.
Of beter, ga zelf eens op vakantie daar, kijken of je er dan nog zo over denkt. Ooh, sinds wanner is ie er dan ? Dat slaat ook er goed de spijker op de kop richting beide volken daar.
The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken