Nieuws
Ontevreden klant gemolesteerd
Als je als klant niet te vreden bent, ga je natuurlijk klagen. Zo deed ook een ontevreden klant van een belwinkel aan de Bos en Lommerweg in Amsterdam. Maar de klant werd slachtoffer. Drie medewerkers mishandelden de klant namelijk vanwege een geschil over een gsm. De politie heeft deze medewerkers dan ook gisteren opgepakt. Het slachtoffer (17) raakte lichtgewond aan zijn hoofd.
De klant had twee weken geleden een gsm gekocht. Bij thuiskomst bleek het mobieltje echter niet nieuw te zijn. De klant wilde zijn geld dan ook terug. De ondernemer ging hierop met zijn baas bellen. Kort hierop kwamen er drie mannen de winkel binnen die de jongen zonder pardon schopten en sloegen. Deze drie mannen zijn aangehouden.
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]
Ook normvervaging begint bij jezelf. foto
foto
[ Dit bericht is gewijzigd door ActaniA ]
slimme criminelen misschien, één onderzoek zou al voldoende moeten zijn om dit concept van detailhandel te verbieden..foto maar,het mag allemaal van Balkbalk en de..
viel mij trouwens op, een dikke bolle kop
van Balkie op tv, in tegenstelling tot met nog niet zolang gelee foto
De winkel gevestigd in Amsterdam West, Bos en Lommerweg 256. IS GEEN TELECOM_TODAY WINKEL. Deze winkel is 2 jaar geleden gestopt onder de franchise formule TeleCom-Today.Beste Tijgerr wilt u zich voortaan beter laten informeren voordat u dit soorten berichten verspreid! Dank U!
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken