EPOS gaat voor de gaming-markt

Pheno

Begin deze maand kwam er een vage teaser met als titel 'Out of This World'. Nu weten we wat het is. EPOS kondigt de lancering van hun wereldwijde gaming-campagne aan. EPOS is een nieuw bedrijf dat gespecialiseerd is in het produceren van audioapparatuur van hoge kwaliteit voor de zakelijke markt en gamers.

De gaming-collectie van Sennheiser Communications wordt op de markt gebracht onder het gezamenlijke merk EPOS | SENNHEISER en tegelijkertijd wordt er een nieuwe collectie EPOS-merkproducten geïntroduceerd. De eerste grote productlancering van EPOS-merkproducten staat gepland voor oktober 2020.

Jeppe Dalberg-Larsen, directeur van EPOS: "EPOS heeft de ambitie om marktleider te worden op het gebied van hoogwaardige audioproducten voor gaming. Met de 'Power of Audio' willen wij de harten veroveren van alle gamers die tot het uiterste gaan om te winnen. Wij zien grote mogelijkheden op dit gebied dankzij het speciale, internationale team van game-experts dat we samengesteld hebben, zodat we innovatieve producten kunnen blijven bieden voor een sensationele audio-ervaring. Audio wordt een steeds belangrijker aspect binnen de gamewereld. Wij kijken ernaar uit om het wereldwijde game-landschap de komende jaren verder te gaan ontwikkelen."
 
Maja Sand-Grimnitz, hoofd wereldwijde gaming marketing: "Bij EPOS willen we de gaming-markt een nieuw idee geven over hoe audio de spelbeleving kan versterken. Als nieuw merk met een stevige basis én toekomst op het gebied van audio, belooft deze campagne 'gaming-audio uit een andere dimensie'. Dit spreekt gamers aan die op zoek zijn naar de beste manier om hun game-ervaring te optimaliseren. Hoogwaardige audio kan dit gevoel versterken en deze boodschap vormt dan ook de kern van de campagne. Wij willen dat EPOS hét merk wordt dat het beste van het beste biedt voor een geweldige spelervaring en gelukkige gamers."