Ex-ACII level designer versterkt team Molyneux

Pheno

Jamie Stowe, de verantwoordelijke level designer van de zeeslagen in Assassin's Creed 3, is naar 22Cans gegaan om te werken aan het Kickstarterproject Godus

Stowe gaat er werken als technisch director bij de indiestudio van Peter Molyneux. Voor 2009 was Stowe level designer bij Codemasters voor het spel Operation Flashpoint: Dragon Rising. Daarna werkte hij aan projecten van Ubisoft en had hij vijftien man onder zijn hoede, als manager en begeleider. Hij was hoofd level-design voor de zeeslagen in Assassin's Creed III.

"Jamie komt in een zeer spannende tijd bij 22Cans en neemt de rol van technisch ontwerper van het huidige, door Kickstarter gefinancierde, project Godus", vertelt Jemma Harris, hoofd van productie bij 22Cans. "Het team was erg onder de indruk van kennis en ervaring van Jamie tot nu toe in de gamesindustrie, die titels als Assassins Creed bevat. We hebben het gevoel dat Jamie de ervaring en vaardigheden heeft om een belangrijk teamlid voor 22Cans te worden."

Jamie Stowe