Vitesse werft drie sponsors

Dubbeldrank
Vitesse presenteert het nieuwe shirt en drie nieuwe sponsors.

Per vandaag heeft de Arnhemse club 3 nieuwe sponsoren waarvan 2 nieuwe shirtsponsors. Bavaria de bierbrouwer uit Lieshout heeft de voorzijde van het shirt, de commerciele omroep SBS6 heeft de beschikking over de achterzijde. De derde sponsor is de Lotto waarmee een contract voor de duur van anderhalf jaar is afgesloten.

Bavaria was vanaf het begin van de opening van het Gelredome al verbonden aan Vitesse als partner en tevens is de bierbrouwer founder van het Gelredome. SBS 6 is ook zeer content met het tekenen van een sponsorcontract met de club, naast de uitzendrechten van de Amstel Cup, Gouden gids divisie en het Nederlands Elftal beschikt de club nu ook over een logo op het Vitesse shirt. "Het shirtsponsorschap was een kans die spontaan voorbij kwam en die SBS6 volleerd heeft ingekopt", aldus Algemeen Directeur SBS Broadcasting Fons van Westerloo.

"De samenwerking van De Lotto en Vitesse is eigenlijk een hele logische", zegt Wim van den Assem, algemeen directeur van De Lotto. "De Lotto doet al heel veel met sport via het NOC*NSF. Ook de voetbalwereld is geen onbekende voor ons. We zijn er nu samen met Vitesse in geslaagd om een manier te vinden om specifiek onze kansspelen aan te bieden."

“Dit is heel positief voor de club. Alle partijen zijn A-merken. Het afsluiten van de drie overeenkomsten biedt perspectief voor de toekomst van Vitesse”, aldus voorzitter Jos Vaessen van Vitesse.