Webcare Vodafone vindt FOK! maar lastig

Inmiddels heeft Vodafone al een dikke zeven uur lang last van een storing, waarbij het netwerk vrijwel volledig platligt. Gedurende de storing vroeg uw redacteur zich regelmatig af waarom de mensen van de webcare op Twitter elkaar constant tegenspreken en uitte dat ook op de Twitter-timeline van Vodafone. 

De eerste vraag hierover werd nog genegeerd, de tweede ook, bij de derde tweet gaf Vodafone dan eindelijk de reactie dat de wijze van reageren wellicht verschilde, maar dat de strekking hetzelfde was. Uiteindelijk postte een medewerker van de webcare een reactie dat het probleem bekend was, waarop mijn vraag uiteraard luidde wat dat probleem dan precies was. Het antwoord? "Dat is nog niet helemaal helder". 

Pal na die tweet werd uw redacteur, in een privébericht, verzocht om de perslijn te bellen met vragen over de storing.  Of ik nog antwoord krijg op mijn vragen op Twitter weet ik niet, maar we houden jullie uiteraard op de hoogte over de, kennelijk nogal frustrerende, storing. 

Webcare Vodafone blundert door  (Foto: DJMO)
Webcare Vodafone blundert door (Foto: DJMO)Webcare Vodafone blundert door  (Foto: DJMO)
Webcare Vodafone blundert door (Foto: DJMO)