'Reclame leuker dan Hans Teeuwen'

De nieuwe cabaretshow 'Spiksplinter' van Hans Teeuwen is zaterdagavond niet erg positief ontvangen. De cabaretier werd weliswaar een trending topic op Twitter; maar de reacties waren veelal negatief, zo meldt het AD.

"Zelfs deze reclame is leuker als die grapjes van Hans Teeuwen", twittert marrychristmasx. "Hans Teeuwen is leuk, maar niet knallend. Oud jasje in nieuwe sketches. Tot nu toe niet vernieuwend. #tehogeverwachtingen?", zegt AndyvanderStouw teleurgesteld.

De kritiek was vooral dat Teeuwen nog steeds hetzelfde doet als vijftien jaar geleden. Ook werden zijn vele typetjes lang niet door iedereen gewaardeerd.

Tv-kijkend Nederland stemde zaterdagavond ook niet massaal af op Teeuwen. Zijn RTL 4-uitzending trok 983.000 kijkers, en werd daarmee verpulverd door de Nederland 1-cabaretshow 'Na de pauze' van Herman Finkers die maar liefst 2,1 miljoen geïnteresseerden wist te halen.


'Reclame leuker dan Hans Teeuwen' (Foto: FOK!)